kiters utrecht

besouro

Geen avatar

Berichten: 5
Mei 03, 2008, 19:42:39
edit2Rapporteer  
Hey allemaal,

ik zoek iemand om mee te gaan kiten uit omgeving utrecht. Alleen vertrouw ik niet echt mocht er wat mis gaan en is maar saai Wink
Ik ben nog een beginner dus mochten er nog mensen van hetzelfde niveau iemand zoeken laat het maar weten Smiley

grtz
Nathan

Geen avatar

Berichten: 15
Antwoord #1 Mei 03, 2008, 21:38:42
edit2Rapporteer  
heey besouro,

Ik zoek ook nog een kitemaatje maar ik kom uit eindhoven, ik weet niet waar je spot is misschien is het mogelijk om af te spreken, ik moet toch altijd tijdje reizen om te kiten. Ik ben iets langer beginner zeg maar Joepie.

groetjes nathan.
besouro

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #2 Mei 04, 2008, 20:01:01
edit2Rapporteer  
check je pm:P
onzin

Berichten: 451
Antwoord #3 Mei 06, 2008, 00:24:24
edit2Rapporteer  
ja ik kom uit doorn best in de buurt ging veel naar strand horst maar ben vanplan om veel naar mirns te gaan dus als je wil kunnen we wel afspreken
zteve

Berichten: 39
Antwoord #4 Mei 06, 2008, 05:29:27
edit2Rapporteer  
He man,

Ik kom ook uit utrecht, kite samen met mijn vriendin. Wij gaan vaak naar zee (wijk aan zee) is een klein uurtje rijden, maar heb het er voor over. Misschien vindt je het als beginner nog niet zo fijn om op zee te varen, maar die golven vindt je bij Mirns en Horst niet hoor Wink
pindakaas

Berichten: 112
Antwoord #5 Mei 06, 2008, 16:46:49
edit2Rapporteer  
he besouro,

Ik kom uit Nieuwegein en we zijn met een groepje van een man of 6 waarvan er bijna altijd wel een paar kunnen, stuur maar ff een pbtje, dan spreken we een keer af, we zijn allemaal beginners.
 
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #6 Mei 07, 2008, 00:01:37
edit2Rapporteer  
Driebergen is bij utrecht in de buurt Grin
rafe

Berichten: 10
Antwoord #7 Mei 11, 2008, 19:11:31
edit2Rapporteer  
Ik ook uit de buurt van Utrecht en beginner.. wel in bezit van auto Smiley

Heb regelmatig tijd om in de avond ergens te gaan kiten, maar in je eentje als beginner is dat vaak lastig.. dus.. laat maar weten via pb..
kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #8 Mei 16, 2008, 20:28:49
edit2Rapporteer  
hallo ik woon in de meern (vlakbij utrecht 6 km van centrum)

ik zoek ook een kite maat add me even op msn of stuur me een pm meschien wacht ons een goede vriendschap Grin

me msn is andretrapman@hotmail.com
groeten andre
YouriB

Berichten: 83
Antwoord #9 Mei 16, 2008, 20:54:11
edit2Rapporteer  
Ik woon in Leerdam,Kan aardig varen en normaal springen nu nog tricks tijdens het springen
besouro

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #10 Mei 26, 2008, 23:51:55
edit2Rapporteer  
Relax dat er zoveel mensen op reageren!
Beetje minder is dat priveberichten  versturen om de een of andere reden niet echt wil lukken volgens mij aangezien er niemand reageert en niets in mn postvak uit komt te staan
Als je zin hebt om een keer te gaan kiten neem maar contact op via pm

grtz
To

Berichten: 928
Antwoord #11 Juni 04, 2008, 01:11:16
edit2Rapporteer  
hey ik woon in vinkeveen mischien kunnen we is een keer afspreken ergens (om te kiten -_-)  Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.