Board kwijt[kijkduin, Monster, HVH)

heintje

Geen avatar

Berichten: 7
Mei 14, 2008, 05:30:49
edit2Rapporteer  
Vandaag (13-05) is een maatje van me zijn board kwijt geraakt. Het gaat om een board van het merk Trans. Wit/paarse opdruk. Veelal sterren erop en zwarte pads, onderkant paars met wat witte vinnen.

Het board is zoek geraakt bij Kijkduin en zal door de stroming meegenomen worden richting Monster, Hoek van Holland.

Mocht je dit boardje vinden op het strand gelieve contact op te nemen met 0646236773 of een mailtje naar meeltoheintje@hotmail.com 

 

Uiteraard een kratje voor de gelukkige vinder!! Cheesy

Edit morres: Locatie vermeld in titel (Vergroot kans)
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #1 Mei 21, 2008, 19:22:06
edit2Rapporteer  
Heintje,
ER is iemand gesignaleerd die van het strand af liep met een boardje onder zijn arm. Deze knakker was niet van onze club. Degene die hem zag was net terug van een week vakantie en wist dus niet dat er boards kwijt waren geraakt bij ons op kijkduin. Anders had hij hem vast wel aangesproken. Anyway, ik hoop dat het een eerlijke vinder is. Houdt marktplaats in de gaten en check nog ff bij de politie.
Ik hoop dat je hem nog terug krijgt. Ik heb je geloof ik nog gesproken. Ik stond te filmen op de kant.
heintje

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #2 Mei 22, 2008, 00:39:41
edit2Rapporteer  
Je zal mijn maatje wel gesproken hebben van wie het board eigenlijk is.
Ik hoop dat het inderdaad een eerlijke vinder is en er snel iets te vinden is op het net. Tot heden nog geen resultaat jammer genoeg Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.