Rebel 14 vermist Zandvoort-Zuid

Liflaf

Berichten: 53
Mei 14, 2008, 06:04:51
edit2Rapporteer  
Mijn goede vriend fons kwam vanmiddag in een windloos gat en zag geen andere oplossing dan zijn vlieger los te gooien en naar de kust te zwemmen.
Nu is hij zijn blaiuw/witte rebel 14 mtr kwijt.
De eerlijke vinder (vanaf naaktstrand zvrt tot Noordwijk?!) zal in onze armen genomen worden en rijkelijk beloond.

bel info a.u.b. door naar 06-27054666
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #1 Mei 14, 2008, 09:19:06
edit2Rapporteer  
Mijn goede vriend fons kwam vanmiddag in een windloos gat en zag geen andere oplossing dan zijn vlieger los te gooien en naar de kust te zwemmen.
Nu is hij zijn blaiuw/witte rebel 14 mtr kwijt.
De eerlijke vinder (vanaf naaktstrand zvrt tot Noordwijk?!) zal in onze armen genomen worden en rijkelijk beloond.

bel info a.u.b. door naar 06-27054666

Ik ga er nog even over nadenken....is namelijk wel een beetje een oneerbiedig voorstel wat jullie allemaal van plan zijn...  Tongue Grin

@ontopic, ik hoop dat de rebel weer bij zijn baasje terug komt maar was ie ook niet een beetje teveel aflandig op Zandvoort...  Huh
Liflaf

Berichten: 53
Antwoord #2 Mei 14, 2008, 19:15:17
edit2Rapporteer  
Leve de marine  YeSS

9 zeemijlen uit de kust op de hoogte van Scheveningen Shocked is de kite opgepikt door een marinefregat en omdat er een telnr. op de bar stond is er gelijk gebeld.
Nu moet hij nog wel een tijdje wachten voordat dit schip weer Den Helder binnen loopt. 
Maar wat een mazzel ThumpsUp
 
Einde vermissing
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 Mei 14, 2008, 19:35:26
edit2Rapporteer  
ha mooi verhaal, ik hoop niet dat dit de nieuwe trip wordt: kiten met aflandige wind en als je niet meer terug komt gokken dat marine je kite oppikt...

@ Micky, ik moet je nog wat vertellen. "In de armen nemen" gebeurt bij normale intermenselijke relaties van voren.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 Mei 15, 2008, 00:20:52
edit2Rapporteer  
Nooit over nagedacht om ook mijn bar m'n telefoonnummer te zetten.
Moet ik misschien maar doen.
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Mei 15, 2008, 00:26:43
edit2Rapporteer  
Nooit over nagedacht om ook mijn bar m'n telefoonnummer te zetten.
Moet ik misschien maar doen.

Misschien vanaf nu een GPS zender aan je board en kite vastmaken. Weet je ook gelijk hoe hard je bent gegaan en hoe snel je kite vliegt! Grin

En wat weet die Rudo toch veel over intermenselijke relaties schater
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #6 Mei 15, 2008, 08:21:06
edit2Rapporteer  

@ Micky, ik moet je nog wat vertellen. "In de armen nemen" gebeurt bij normale intermenselijke relaties van voren.

HUH...  Huh Huh WTF  Shocked
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #7 Juni 06, 2008, 01:33:55
edit2Rapporteer  
Weer wat geleerd  Wink Shocked Kiss Grin

Maar wordt duur grapje rondje voor het hele schip  Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.