Board verloren autostrand naish sol 134

MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Mei 18, 2008, 23:32:36
edit2Rapporteer  
Vandaag op autostrand mijn board verloren.

Kwam er bodydragend steeds net niet bij en werd op een punt te moe en moest terug na de kant. Erg balen, er waren nog paar andere die ook allemaal de board kwijt waren. Eind de kust aflopen heeft niets geholpen  Embarrassed

Het gaat om naish sol 134 van 2008. Zo goed als nieuw dus...

Mocht iemand hem vinden ben ik te bereiken op z_noordman @ hotmail.com of 0628528865

Ik geef een beloning 100,- voor degene die aan mij board terug kan helpen !



Dutchy

Berichten: 337
Logs: 0 | 9 uur
Antwoord #1 Mei 19, 2008, 00:20:34
edit2Rapporteer  
ga zo voor je kijken m8 we spraken elkaar al op msn en ik woon vlakbij
greetz Peter
MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #2 Mei 19, 2008, 23:17:01
edit2Rapporteer  
Nou krijg ik net een sms dat er exact hetzelfde board aangeboden word in de 2e hands sectie.

http://www.kitehigh.nl/kiteboardspullen/contact.php?itemid=14376

Ik hoop echt dat het mijn board is. Heb de adverteerder een net bericht gestuurd, en hoop op zijn reactie.

martijn

Berichten: 2347
Antwoord #3 Mei 19, 2008, 23:34:19
edit2Rapporteer  
als het zo is wel top dat je hem terug hebt.

maar wel een grafstreek als je een board vindt en hem dan verkoopt! ThumpDown
kitenaish

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #4 Mei 19, 2008, 23:40:09
edit2Rapporteer  
He gasten ik bied dit board aan en dit is hem zeker niet. Check anders even marktplaats staat die namelijk al een tijdje op. En kunnen jullie iets voorzichtiger zijn met beschuldigen. Anders heb ik straks een onverkoopbaar board.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Mei 20, 2008, 00:20:41
edit2Rapporteer  
He gasten ik bied dit board aan en dit is hem zeker niet. Check anders even marktplaats staat die namelijk al een tijdje op. En kunnen jullie iets voorzichtiger zijn met beschuldigen. Anders heb ik straks een onverkoopbaar board.
Ben het volledig met je eens kiteniash
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #6 Mei 20, 2008, 03:02:52
edit2Rapporteer  
idd......bij het bericht van die naish kites wordt ook iemand BIJNA beschuldigd...ik snap dat je je spullen graag terug wilt maar dit is niet de manier Lips Sealed
Matthijs?!

Berichten: 139
Antwoord #7 Mei 21, 2008, 02:46:32
edit2Rapporteer  
ouch zelfde bij mij gister avond me naish haze verloren baal baal baal! hoop dat ze bij elkaar in de buurt liggen zou mooi zijn als we ze terug vinden....
MayhemX

Geen avatar

Berichten: 249
Antwoord #8 Mei 21, 2008, 03:51:52
edit2Rapporteer  
Kan je vertellen hoe het bij jou gebeurde ? Ik denk gewoon dat ik als beginner met wind met O in de richting beter niet meer naar autostrand kan gaan, was echt niet normaal hoeveel mensen hun bord kwijt waren die zondag. De wind staat dan schuin aanlandig maar de stroming gaat dan net van het land af met NO... ik hoop ook voor jou dat je je board terug krijgt.

Eerst wat ik volgende keer flink ga oefenen is bodydragen upwind.
Matthijs?!

Berichten: 139
Antwoord #9 Mei 21, 2008, 05:05:34
edit2Rapporteer  
ik was hem uit het zicht verloren terwijl ik upwind wou gaan bodydraggen was dus weer zwaar klote zag hem nergens meer waarschijnlijk was ie met vinnen naar boven gegaan waardoor ik hem niet kon zien...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.