kitespot/camping in frankrijk???

Jer

Berichten: 142
Mei 21, 2008, 19:57:43
edit2Rapporteer  
eey mensen

weten jullie nog een leuke kitespot met camping? in frankrijk?? (ongeveer 1000km vanaf utrecht? Huh)
heb de zoekfuncties wel gebruikt maar dan vind ik topics van 2006 beetje out of date.... Sad

JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #1 Mei 21, 2008, 20:50:30
edit2Rapporteer  
wij willen ook van de zomer afdalen langs de franse westkust nar het zuidwesten....weet lacanau....maar wat nog meer waar het ook mag en geen oesters zijn Tongue misschien ook ergens bij bordeaux in de buurt....
zwelg

Berichten: 56
Antwoord #2 Mei 26, 2008, 05:16:55
edit2Rapporteer  
weet dat ze in de buurt van van  vielle st. girons en in de buurt van monta li vet.. de een is net boven bordeaux en de ander 15 km boven mimizan ... is vaak lastig omdat er daar groote stukken prive stranden zijn met eigen lifegards .. met jet ski's en zijn erg druk en opvliegerig zoals veel fransen kunnen zijn ...

weet dat er in boulogne sur mer richting cailas wel erg veel gekite wordt ... zal er allen wel bij vertellen dat als het hier 30 graden is waait het niet en daS HET ZELFDE DAAR... oooo en neem vooral niet de moeite om naar de middelandse zee te rijden naar st pierre de la mer want dat was echt verschikkelijk oplaat zone van 10 m met boeien tot 100m uit de kust en 9 van de 10 keer aflandige wind ( wel een boot voor 20 euro per dag ) daar moet je maar van houden denk ik ... en te veel jet ski's en zeilboten ... echt niet te doen,,,, kan wel een pb sturen kan ik wat extra info en locaties uit eigen ervaring door geven .. later
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #3 Mei 27, 2008, 03:21:14
edit2Rapporteer  
Langs de gehele kust heb je kitespots in Frankrijk.

Check bijv deze site:
http://www.allosurf.net/spotsallosurf1.php?type=2
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.