wie 28-5 naar rockanje

NorthVegas

Berichten: 161
Mei 28, 2008, 00:26:37
edit2Rapporteer  
ben van plan om een uurtje of 12 weg te rijden uit den haag... Joepie Joepie
F-one-Hans

Berichten: 129
Antwoord #1 Mei 28, 2008, 05:25:08
edit2Rapporteer  
Is Rockanje een fijne spot, ook met zuiden wind?
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #2 Mei 28, 2008, 06:02:03
edit2Rapporteer  
 ListenToMe Zoek ook een zuid spot voor morgen. Is Rockanje goed? en waar is het precies, een adres of postcode misschien, dan komen wij rond 11:30 eventueel ook daar naar toe. Gegroet!!
 Joepie  Joepie
NorthVegas

Berichten: 161
Antwoord #3 Mei 28, 2008, 08:40:02
edit2Rapporteer  
Is Rockanje een fijne spot, ook met zuiden wind?
ListenToMe Zoek ook een zuid spot voor morgen. Is Rockanje goed? en waar is het precies, een adres of postcode misschien, dan komen wij rond 11:30 eventueel ook daar naar toe. Gegroet!!
 Joepie  Joepie
helemaal top met zuid en zuidoost... ... tot morgen..
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #4 Mei 28, 2008, 15:07:47
edit2Rapporteer  
 Grin  Grin Ga waarschijnlijk toch naar Slufter, kom misschien wel even kijken in Rockanje.  Joepie  Joepie
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #5 Mei 28, 2008, 18:15:10
edit2Rapporteer  
Grin  Grin Ga waarschijnlijk toch naar Slufter, kom misschien wel even kijken in Rockanje.  Joepie  Joepie

He naamgenoot, ik had jou toch wel verwacht op de Brouwersdam maandag! Was super ThumpsUp(vlagerig Tongue)!
samurai

Berichten: 71
Antwoord #6 Mei 28, 2008, 22:10:47
edit2Rapporteer  
yep, vanavond los op rockanje
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #7 Mei 29, 2008, 01:05:00
edit2Rapporteer  
WAAAAAROM T*RING, ik ben dikkedulle student,  waait het, kan i kgewoon niet, dat kan toch niet.
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #8 Mei 29, 2008, 19:13:54
edit2Rapporteer  
je bent niet alleen
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #9 Mei 29, 2008, 19:35:16
edit2Rapporteer  
Grin  Grin Ga waarschijnlijk toch naar Slufter, kom misschien wel even kijken in Rockanje.  Joepie  Joepie

He naamgenoot, ik had jou toch wel verwacht op de Brouwersdam maandag! Was super ThumpsUp(vlagerig Tongue)!

Hoi Michiel! Ik ben ook uitgekomen bij de Br. Dam. Moest nog even in de shop in Renesse zijn, een ben daarna naar de dam gereden. Achter de werkhaven lekker kunnen raggen, wel rommelwindje inderdaad, maar toch lekker buiten kunnen spelen!! Jij gaat lekker op vakantie hoor ik, Veel wind toegewenst, en pas goed op je spullen. Ik ben een paar weken geleden op heenreis naar Bonaire m'n hele kite-gear!!! kwijt geraakt. Alles nieuw, alles weg, wat denk je daar van!  Huh  Huh Nu maar weer 2e hands setje samengesteld om niet op verzekering te hoeven wachten.... 
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #10 Mei 29, 2008, 20:14:19
edit2Rapporteer  
Bedankt Jay! ThumpsUp

Sjezus, wat een verhaal. Shocked
Ik dacht dat gebeurd alleen op Fuerte Ventura. Wat een ellende. En je had zulke mooie Flexi's Undecided
Krijg je wel alles terug van de verzekering? En duurt het nog lang? Balen man ThumpDown

Ik let altijd heel goed op mijn kitegear op reis, maar bij een maat van me is alles gestolen BINNEN het bagage afhandelingssysteem op Fuerte. En via kiteforum.com kwam hij erachter dat hij zeker niet de enige was.


Dan hebben we elkaar maandag net mis gelopen, wij gingen om 15:00 uur helemaal brak van het water af. Het waaide zo hard in vlagen, was echt letterlijk een speelbal van de wind. Maar oh wat is het toch heerlijk om hoog en ver te gaan onder die omstandigheden Tongue Joepie YeSS
Jay

Geen avatar

Berichten: 236
Antwoord #11 Mei 30, 2008, 03:44:30
edit2Rapporteer  
 Huh  Huh Ik ben goed verzekerd, dus ga er van uit dat ik wel een aanzienlijk bedrag terug krijg. Maar mijn trippie naar Curacao en Bonaire heeft er wel een deuk van opgelopen. Wil eigenlijk binnenkort naar Fuerte Ventura gaan, maar begin nu toch wel twijfelen.... Ze zien me al aankomen bij de verzekering als de hele shit weer weg is. Heb momenteel twee gebruikte Flexi's gekocht, om niet aan de kant te hoeven staan. Moet nog wel een plankje hebben. Ik had een 555, en die beviel bijzonder goed. Graag zou ik iets soortgelijks aanschaffen wat ook geschikt is om tussen de golven te kunnen raggen, en wat toch symetrisch is. Kun jij iets aanbevelen?
 Grin
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Mei 30, 2008, 03:59:22
edit2Rapporteer  
Tja, toevallig vorige maand voor mijn pa de nieuwste 555 gehaald, en uiteraard ff getest. Echt een superlekker boardje, alleen niet zo heel erg snel als de 666 (die enorm stijf is vergeleken met de 555, en dat zul je vast niet willen, tevens ook een lastiger board om op te varen Undecided)

Tja, boardjes zijn lastig en erg persoonlijk. Als het tweedehands moet zijn zou ik voor een underground flx gaan van 2007, echt superplankjes zijn dat. Of de 2007 TraxII van F-one, ook een bijzonder goede plank. Beide boardjes planeren ook zeer snel, net als je 555.

Voor 2008 is de TraxIII echt zo'n beetje de winnaar van alle testen. Als budgetaire verrassing zijn er dit jaar de boardjes van Skywalker, vraag anders MINI-ME hier op het forum via een pb, die heeft er een aangeschaft (en wordt niet gesponsord, hij is er echt enthousiast over). Ook dat boardje kreeg zowat de hoogste score in de kiteboarding.de, toch wel het beste blad kwa vergelijkingstesten. En ze hebben zowat alle op de markt verkrijgbare merken en type boardjes getest tegen elkaar. Een monsterklus lijkt me.

Een 'probleem' bij het kopen van een nieuw (2ehands) boardje is dat je referentielat al hoog ligt Grin Die Nobile's behoorden in 2007 wel tot de beste productieboardjes. Dit jaar zie je ook dat andere merken naar de bouw hebben gekeken van Nobile, wat alleen maar beter is. Goed voorbeeld doet volgen ThumpsUp

Tja, fuerte. Lijkt me ook wel tof maar idd. dat dievengilde laat je niet meer met een gerust hart daarheen gaan. Ik heb er overigens sinds de zomer vorig jaar niets meer over gelezen. Wie weet is het al aangepakt Undecided

Ik hoop dat ze snel gaan uitkeren, vervelend allemaal Sad
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.