wie heeft er zin dit weekend te kiten?? ja duitsers plagen haha

Goonie

Berichten: 674
Mei 30, 2008, 01:56:49
edit2Rapporteer  
okay tis mischien een raar idee maar wat als we met een groepje gaan dit weekend naar varnkewitz.. ja waarom?? nou ik las dit op windfinder.. http://www.windfinder.com/forecast/varnkewitz ff tsjekke.. stel we gaan er heen met wat auto's en maken een grote pot met geld iedereen wat en een slaapzak tentje drinken en eten dan kunnen we daar best ergens vertoeven en lekker knalleeeuh..... kom maar op met de ideeen en dan hebben we het er serieus over...

okay nog wat extra info hier http://www.kitebeaches.com/beach/ruegen___nordstrand.html
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 Mei 30, 2008, 03:26:56
edit2Rapporteer  
Ziet er goed uit  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Mot helaas hele weekend werken  ThumpDown ThumpDown ThumpDown

Hafe fun   Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #2 Mei 30, 2008, 03:34:24
edit2Rapporteer  
eeuh ja dacht ik ook maar niet echt veel intresse geloof ik hahahaha... waar zijn de dyharts dan whahaha
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #3 Mei 30, 2008, 06:16:23
edit2Rapporteer  
wtf waar ligt dat ergens ( ben in een luie bui Smiley )
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #4 Mei 30, 2008, 06:46:22
edit2Rapporteer  
noord duitsland ff verder dan rosstock... maar eeuh dan moet je wel ff vroeg sms en of bellen morgen als je mee wil ander ga ik wel alleen maar voor jou is er altijd een plek tom hahahaha
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Mei 30, 2008, 07:06:56
edit2Rapporteer  
lol@titel, ff zien of je daar net zo wordt  'geaccepteerd' als de duitsers hier in NL Wink
Trouwens, rostock en omgeving is echt typisch jaren 60duits, dus voor de val van het ijzeren gordijn. Wat een hel daar zeg!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #6 Mei 30, 2008, 14:15:04
edit2Rapporteer  
met de huidige  staat van m'n ribben gaat dat hem niet worden dan
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #7 Mei 30, 2008, 17:23:01
edit2Rapporteer  
zo ik heb nog ff het laatste weer getsjekt en eeuh word zonnig en winderig het hele weekend... spot gevonden waar je aan beide kanten van het strand kan varen.. ik hop in the auto... dus bij deze...

TOPIC IS CLOSED..

foto's en filmpjes volgen..
DaanD

Berichten: 602
Antwoord #8 Mei 31, 2008, 17:27:38
edit2Rapporteer  
Via de SMS op deze lokale spot: 20 knopen en strak blauwe lucht + zon. Veel plezier Goonie, lekker raggen!!  YeSS
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #9 Mei 31, 2008, 18:06:13
edit2Rapporteer  
uber ver, dat is even rijden 7 uur ofzo vanuit Amsterdam al. Kan je beter ergens nr Frankrijk rijden, lekker warmer
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #10 Mei 31, 2008, 18:06:16
edit2Rapporteer  
Ik zag het gisteren liggen vanaf 10km, het zag er wel errrrug goed uit daar!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #11 Mei 31, 2008, 18:35:31
edit2Rapporteer  
kreeg ook een SMS je dan :
Citaat
31/05/08 11.13 he kerel hier 20 knp blauwe lucht blauw warm water.Goed terras 3 kiters.Hier hoef ik niet voor naar egypte heerlijk en de wind is zo stabiel .groetjes

en dan te bedenken dat tie me gisteren nog belde "ga je mee" Nop, gekneusde ribben en wil weer snel varen........
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #12 Juni 01, 2008, 20:19:41
edit2Rapporteer  
Zooo en dat was geweldig...  ThumpsUp zoals jullie wisten ben ik vrijdag er heen gereden en ja wat file onderweg maar 19.00 stond ik op het water.. heeeelemaal alleen met een hoop surfers om me heen waar ik totaal geen last van had. Uiteraard heb ik bij een surf school gevraagd of er ook regels en beperkingen waren op de spot. Hier was dus geen bord te vinden met de regels maar er was wel degelijk een natuur gebied.. Mijn gedachte "gnhe gnhe ik ga jullie terug pakken" Nou heb ik maar niet gedaan. Maar goed. ik heb mijn 9 edge maar eens op gepompt nadat ik me had in getsjekt met tent en auto en douche muntjes. i eerste instantie ben ik het kleine water op gegaan omdat dat zooo vlak was door het strand wat het water keert.. Gaaf zeg.. (20 - 22 knp)

Na 6 uur auto rijden en 3 uur varen werd het tijd om de geleende tent op te zetten... haha nou eerst maar ff bellen hoe dat zit.. na het open trekken van een halve liter groslch kwam er gelijk een jong stel naar me toe uit hamburg.. nou zegt ie.. brauchst du hilfe?  Huh verbaast dat ik daar stond maar wel aardig. nou waren gezellige mensen en heb de rest van de avond de grolsch maar met hun op gedronken. maar daar tegen over was wel de koffie voor me klaar toen ik wakker word in de tent.. kijk das ook wel weer super..

Dag 2:  Zo snel pak aan en naar het water.. (9.00 uur) eeuh  Huh alleen.. wind was strak en stabiel.. komt een gozer naar me toe en verteld mij dat ik tot 18.00 uur niet op het kleine water mag kiten ivm surfschool.. ach geen probleem dan het grote water maar lekker op.. ik heerlijk alleen en alle ruimte wat ik de hele dag had en er maar 2 kiters bij kwamen verdeeld over de dag. Al varend en niet vermoedend kijk ik af en toe onder mijn plank het water in en zie nog steeds de bodem..  ThumpsUp dat zit goed.. hier kan ik wel wat tricks doen zonder te bodydraggen.. toch?? nou ik weet niet wat ik deed maar kaboom daar lag alles in het water.. de kite op de staart de plank 20 meter up wind en ik zie de bodem maar ik kon niet de bodem raken met mijn 1.83 lengte.. wat een helder water zeg.. hmm al zwoegend en ploeterend weer op de plank terecht gekomen en eerst maar ff lekker een bakkie drinken op het terass met de glazen wanden uit de wind al kijkend naar de mooie chicks en het water..

Hellaas omdat ik alleen was en ik niet 123 mijn camera toevertrouwde aan een ander persoon heb ik geen actie foto's  ThumpDown maar heb een paar impressie shoots gedaan..

wat de camping betreft.. super schoon netjes geweldige douche en als je je echt verveeld kun je vanaf 15.00 altijd nog ponny rijden whahaha nee je kan er duiken sauna whirlpool massage alles is er wel.. maar voor een nacht met tent moest ik 18 eurie betalen maar daar was zwembad douche auto bij in.. beetje duur maar ze hebben er ook wel sta caravans en bungelows. http://www.wulfenerhals.de/ ff tsjekke

maar goed al met al was het zeker de moeite waard en ik weet zeker als je daar met een groepje heen gaat dat het zeker goedkoper is en heel erg gezellig..

hoop dat de foto's hier mogen blijven staan...

Greetz van weer een happy kiter..

ps ik zal wel wat vergeten zijn....
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #13 Juni 01, 2008, 21:01:50
edit2Rapporteer  
Goonie,

ziet er strak uit.
Mocht je nu nog een keer die kant op willen gaan.
Maak er dan niet zo'n last minute verhaal van dan kan ik wat regelen om ook mee te gaan.

cu @ mirns
Guus91

Berichten: 163
Antwoord #14 Juni 02, 2008, 23:26:31
edit2Rapporteer  
Das ziet er echt ganz geil aus zeg! Tongue
Ik was ook echt niet jaloers hoor toen je dat smsje stuurde terwijl ik wiskunde zat te maken dat je in Duitsland op een terrasje zat met 20 knopen, blauw water en zon! schater Nog anderhalve week blokken en dan kan ik ook weer knallen Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.