kiter's uit dordrecht. of spots wijk aan zee, egmond aan zee

kevin7

Geen avatar

Berichten: 5
Juli 01, 2008, 03:23:02
edit2Rapporteer  
heey k ben benieuwt naar kiters uit dord,
of kiter's die vaak bij wijk aan zee of egmond aan zee kite.

of mag je nu echt niet meer in egmond kite ??? ben er nog niet uit  Huh

ik ben een (kiter) die vorig zomer 4 lessen heeft gehad maar nog wel wat hulp nodig heeft met het opstarten vanuit het water, dus kan nooit kwaad om wat ervarende mensen om je heen te hebben die je kunnen (willen) helpen met het kite.
niet alleen leuk maar ook veilig voor mij en anderen.
(niet dat het alleen niet zou lukken maar wel, handig als er kiter's zijn uit eigen ervaring ff kan helpen en je tips kunnen geven.


ben benieuwt, greeeez kevin ThumpsUp
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #1 Juli 01, 2008, 03:25:04
edit2Rapporteer  
Hej Kevin,

Ik kom uit Hendrik Ido Ambacht, andere kant van de rivier dus ThumpsUp Er zitten hier nog een paar mensen die uit dordrecht of zwijndrecht komen zoals Lex, Dani, Thomasr etc.

Wij hebben het Topic rotterdam en omgeving. Je kan het beste daar ff in posten ThumpsUp
kevin7

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #2 Juli 01, 2008, 04:11:49
edit2Rapporteer  
thnx martijn  ThumpsUp
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #3 Juli 10, 2008, 19:59:01
edit2Rapporteer  
Ey,...ik ben weer terug in NL,....paar jaartjes overal gekite, en heb mij gevestigd in Wijk aan Zee!

d@ni

Berichten: 904
Antwoord #4 Juli 11, 2008, 13:02:52
edit2Rapporteer  
Hey Kevin,

Welkom  ThumpsUp
Ik kom idd uit dordt maar ik vaar eigenljk altijd op Oostvoorne(lekker dichtbij). Morgen en vanavond ga ik ook. Ik vaar alleen eigenljk nooit op wijk / egmond aan zee. Vragen stellen kan je eigenlijk overal wel aan iedereen(ook onbekenden), ervaren kiters zitten overal wel en je wordt meestal wel goed op weg geholpen met tips e.d.

Succes Joepie
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.