Movie El Gouna

Tycho

Geen avatar

Berichten: 53
Juli 03, 2008, 01:02:56
edit2Rapporteer  
In februari zijn 3 kiters van Hardboard uit Enschede op trip geweest naar El Gouna, Egypte. Hier hebben we een korte film van gemaakt. De beelden zijn geschoten op El Gouna en Tawilla Island, 2 uur varen van El Gouna.

Hoge kwaliteit: http://www.dwvhardboard.nl/movies/KTE-Egypt-Feb08.wmv (225MB)
Lage kwaliteit: http://www.dwvhardboard.nl/movies/KTE-Egypt-Feb08-low.wmv (87MB)

Hang Loose
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Juli 05, 2008, 00:49:54
edit2Rapporteer  
Zijn jullie een 1/2 jaar aan het editen geslagen  schater

Lekker filmpje en Egypte is idd helemaal TOP  ThumpsUp
Tavila is heerlijk om te zien..

Ps Had hij na de mislukte start vanaf het land ook koraal in z'n reet  Huh
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #2 Juli 05, 2008, 03:32:09
edit2Rapporteer  
Leuk filmpje dat bol staat van de sfeer....  ThumpsUp
Mag best een half jaar duren, H-J ...  Tongue
FonezzzZz

Berichten: 515
Antwoord #3 Juli 05, 2008, 10:25:32
edit2Rapporteer  
Heerlijke sfeer movie! mooie shots, misschien af en toe statiefje gebruiken ^^ maar echt vond het jammer dat de movie afgelopen was
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #4 Juli 05, 2008, 11:27:11
edit2Rapporteer  
Leuk om te zien! Welke kamer zaten jullie in het Panorama hotel? Want het uitzicht ziet er hetzelfde uit als onze kamer, en dat was nummer 423.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #5 Juli 05, 2008, 16:13:53
edit2Rapporteer  
Leuke film ..   ThumpsUp ik was ook in El Gouna ( Panorama bugalows) in Mei maar heb niet zoveel wind gehad als jullie..
Tycho

Geen avatar

Berichten: 53
Antwoord #6 Juli 05, 2008, 20:34:03
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de leuke reacties.

Dat editten duurde natuurlijk geen half jaar. Het was meer een paar middagjes, maar je moet er net even tijd voor maken. Een statief hadden we zo nu en dan wel, maar het is gewoon een camera met waardeloze steadyshot. Volgende week gaan we weer naar Egypte en dan met mijn nieuwe Sony High Definition videocamera, dus dat moet een stuk beter worden.

We hadden trouwens wel veel wind, maar niet zo vaak. Van de 7 dagen hebben we er 4 kunnen kiten en dan voeren we meestal met 9m.

@Lex, dat kamernummer weet ik niet meer precies, maar het begon in ieder geval wel met een 4. Volgens mij 421, maar het zou ook 423 kunnen zijn.
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #7 Juli 05, 2008, 20:52:47
edit2Rapporteer  
vet filmpje hoor gasten! ThumpsUp


wel een paradijs dat tawilla als ik dat zo zie YeSS

top movie!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #8 Juli 06, 2008, 14:50:09
edit2Rapporteer  
Bedankt voor de leuke reacties.

Dat editten duurde natuurlijk geen half jaar. Het was meer een paar middagjes, maar je moet er net even tijd voor maken.

Was ook maar een geintje... Ik heb er met veel plezier naar gekeken. Ben er zelf ook 2x geweest en is helemaal TOP.. Ben alleen nog niet op Tawilla geweest maar hoop dat nog een x te gaan doen  ThumpsUp

Ik heb er in maart 2008 en in april 2007 gezeten en heb ook redelijk wat wind gehad maar vond het met de getijden nog wel eens lastig.. In april stond het wel eens helemaal droog  Undecided
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.