zondag gevonden zandvoort[BOARD]

Surf Psycho

Berichten: 5
Juli 06, 2008, 09:51:43
edit2Rapporteer  
Op zondag 30 juli werd ik gebeld door een surfer uit omgeving Zandvoort. Hij had mijn board gevonden. Aangezien ik die dag niet gevaren had was ik toch even verbaasd. Blijkt het mijn oude board te zijn dat ik een tijdje geleden heb verkocht. De nieuwe eigenaar had mijn mobiele nummer niet vervangen door die van hem.

De "eerlijke" vinder reageerde blij, omdat hij naar zijn idee nu mooi een kite boardje had voor de kiteplannen die hij had. Op mijn suggestie om eerst nog even een berichte op kitehigh en hanglos te plaatsen heeft hij deze week niet meer gereageerd.

Ook ik vind het dom van de nieuwe eigenaar dat hij niet zijn eigen nummer op het board heeft geschreven, maar tegelijkertijd wat flauw van de vinder om niet de moeite te nemen alsnog via de sites de eigenaar terug te vinden.

Het gaat om een geel board met de datum 28-10-2005 en nog een aantal andere opvallende kenmerken. Als je de eigenaar bent, het bevind zich ergens in de buurt van Zandvoort. Plaats even je mail onder dit bericht.

Als je de vinder bent, wees zo sportief om daarop te reageren bij de eigenaar.

Ik hoop dat de surfer dit bericht toch nog ziet en wat meer moeite doet om het board terug te geven. De naam van het Custom merk staat op de vinnen, dus daarmee kan de eigenaar zich bekend maken. Ook staat er nog een bepaalde sticker op de onderkant.

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #1 Juli 06, 2008, 13:29:31
edit2Rapporteer  
titel aangepast, vage actie idd. Jij had ook niet meer de gegevens van degene aan wie je em verkocht hebt?
surfersid

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #2 Juli 14, 2008, 14:56:48
edit2Rapporteer  
titel aangepast, vage actie idd. Jij had ook niet meer de gegevens van degene aan wie je em verkocht hebt?
Op zondag 30 juli werd ik gebeld door een surfer uit omgeving Zandvoort. Hij had mijn board gevonden. Aangezien ik die dag niet gevaren had was ik toch even verbaasd. Blijkt het mijn oude board te zijn dat ik een tijdje geleden heb verkocht. De nieuwe eigenaar had mijn mobiele nummer niet vervangen door die van hem.

De "eerlijke" vinder reageerde blij, omdat hij naar zijn idee nu mooi een kite boardje had voor de kiteplannen die hij had. Op mijn suggestie om eerst nog even een berichte op kitehigh en hanglos te plaatsen heeft hij deze week niet meer gereageerd.

Ook ik vind het dom van de nieuwe eigenaar dat hij niet zijn eigen nummer op het board heeft geschreven, maar tegelijkertijd wat flauw van de vinder om niet de moeite te nemen alsnog via de sites de eigenaar terug te vinden.

Het gaat om een geel board met de datum 28-10-2005 en nog een aantal andere opvallende kenmerken. Als je de eigenaar bent, het bevind zich ergens in de buurt van Zandvoort. Plaats even je mail onder dit bericht.

Als je de vinder bent, wees zo sportief om daarop te reageren bij de eigenaar.

Ik hoop dat de surfer dit bericht toch nog ziet en wat meer moeite doet om het board terug te geven. De naam van het Custom merk staat op de vinnen, dus daarmee kan de eigenaar zich bekend maken. Ook staat er nog een bepaalde sticker op de onderkant.


Op zondag 30 juli werd ik gebeld door een surfer uit omgeving Zandvoort. Hij had mijn board gevonden. Aangezien ik die dag niet gevaren had was ik toch even verbaasd. Blijkt het mijn oude board te zijn dat ik een tijdje geleden heb verkocht. De nieuwe eigenaar had mijn mobiele nummer niet vervangen door die van hem.

De "eerlijke" vinder reageerde blij, omdat hij naar zijn idee nu mooi een kite boardje had voor de kiteplannen die hij had. Op mijn suggestie om eerst nog even een berichte op kitehigh en hanglos te plaatsen heeft hij deze week niet meer gereageerd.

Ook ik vind het dom van de nieuwe eigenaar dat hij niet zijn eigen nummer op het board heeft geschreven, maar tegelijkertijd wat flauw van de vinder om niet de moeite te nemen alsnog via de sites de eigenaar terug te vinden.

Het gaat om een geel board met de datum 28-10-2005 en nog een aantal andere opvallende kenmerken. Als je de eigenaar bent, het bevind zich ergens in de buurt van Zandvoort. Plaats even je mail onder dit bericht.

Als je de vinder bent, wees zo sportief om daarop te reageren bij de eigenaar.

Ik hoop dat de surfer dit bericht toch nog ziet en wat meer moeite doet om het board terug te geven. De naam van het Custom merk staat op de vinnen, dus daarmee kan de eigenaar zich bekend maken. Ook staat er nog een bepaalde sticker op de onderkant.



Hier een berichtvan die zogenaamde oneerlijke surfer.

Deze jongen heeft het board op zee gevonden. Is daarna een kwartier aan het zwemmen geweest om het aan land te brenegn. Vervolgens hen ik het de rest van de dag aan het strand laten staan zodat de eigenaar hem kon vinden (tussen riche and zandvoort).
Die kwam hem niet ophalen. Vervolgens ben ik naar de Spot gelopen met de melding dat ik het board gevonden heb en mijn numme rheb achter gelaten. Die kwamen met het advies ook even de hanglos en kitehigh site te bekijken. Tussen het werk door even gedaan maar niemand had het board gemeld. Om een topic aan te maken moet je eerst aangemeld zijn dus dacht ik dat komt later wel. Ook nog het nummer gebeld op het board geen soelaas. Tja, het houd een keertje op natuurlijk. Als de eigenaar niet even een berichtje op een van deze sites achterlaat, zelf naar de spot gaat voor info of ff langs het strand loopt om te kijken of zijn board daar ligt houd het op.  Op hanglos kon ik overgens geen account aanmaken maar hier lukte dat dus wel  dus vandaar dus een reactie. Een beetje laat, ik weet het maar ik ben ook nog een week in het buitenland geweest. Ik merk wel of de "eerlijke" eigenaar zich meld.
Erg jammer dat ik voor oneerlijk uitgemaakt ben, volgende keer laat ik de boardjes dobberen als het zo moet.
 
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #3 Juli 14, 2008, 15:30:09
edit2Rapporteer  
hey tof dat je je meld! hopelijk komt het nog in orde, en de eerlijke verliezer van dit board weet wat 'm te doen staat!
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #4 Juli 20, 2008, 10:37:20
edit2Rapporteer  
opzich vind ik het niet zo raar hoor.

als ik iets zou vinden zou ik ook niet zo snel een gevonden topic aanmaken. nummer als het erop staat wel bellen en kijken of er verloren topics staan hier. (laatst nog een boardje van edam teruggebracht)
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.