Fotos Brouwersdam Zondag 6 Juli

Elbuitre

Geen avatar

Berichten: 18
Juli 07, 2008, 22:44:05
edit2Rapporteer  
He, ik heb Zondag vanuit mijn kayak fotos gemaakt in Brouwersdam. Gekke dag qua weer maar het heeft toch nog wel aardig gewaaid en ik heb mij prima vermaakt.

Je kunt je fotos zien op www.actionpictures.nl.

Surfers die mij gezien hebben - ik fotograaf regelmatig vanuit mijn kayak en jullie mogen wel dichterbij komen want ik fotografeer met onderwaterbehuizing. Op mijn website kunnen jullie trouwens zien waar ik binnenkort fotografeer.

Gert
Kevin

Berichten: 5381
Antwoord #1 Juli 07, 2008, 23:19:18
edit2Rapporteer  
Heey,

ik zag je idd in de kayak die je bij bram en johan hebt gekocht Grin top dingen he die hobie kayaks Grin

Was hellaas niet echt top wind maar hopelijk 13 july beter Grin (zag in je agenda dat je er dan weer bent)

Maar als ik op jouw site een foto aanklik krijg ik hem in het zelfde formaat ik snap dat dit is om stelen van de fotos te voorkomen maar kan je hem ook niet zo groot maken dat je nog wel ziet of jij het bent op de foto want nu wordt je er niet veel wijzer van dus ipv formaat 150 x 100 iets van 350 x 300 of zo dan zie je net wat meer en weet je ook of het de moeite waard is om de foto aan te schafen.

Later Kevin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.