waarschuwing katwijk-wijk aan zee 8juli

michiel v geel

Berichten: 3127
Juli 08, 2008, 09:06:58
edit2Rapporteer  
ik ga van middag eindelijk (na 1,5) jaar eindelijk weer verder met de lessen van mijn broer dus iedereen langs de kustlijn van katwijk (ivm windrichting is deze waarschuwing ook voor: noordwijk, langeveld, bloemendaal, ijmuiden en mogelijk zelfs wijk (als hij de bier uhh  pier om komt)).

athans dat was het plan maar ik word net wakker van een bui met storm die mijn mooie houten beachhouse op het strand bijna omgooit. heb wel de 06 van moeder natuur gebeld maar die slaat steeds op de voicemail. daarna piet P gebeld maar die schijnt als een maand of 3 geleden onder een boom gevallen te zijn en ze zenden op het moment gewoon constant herhalingen van hem uit. niet dat iemand het merkt want het klopt toch nooit wat hij zegt.

toch maar even uitstellen de oefensessie met dit weer al kijken we even aan wat het word (heb ook 5jes en 3tjes starkites tot mijn beschikking die top zijn voor dit harde weer)

tering ik lijk wel een beetje te verwimten met dit weer al maakt mij dat niet zo veel uit.
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Juli 08, 2008, 12:12:20
edit2Rapporteer  
next time stay off the drugs son
ROBST3R

Berichten: 540
Antwoord #2 Juli 08, 2008, 12:43:41
edit2Rapporteer  
idd
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #3 Juli 09, 2008, 16:25:04
edit2Rapporteer  
1. Son of a Wimt?
2. Stay in school!
3. Teenage drinking is BAD!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.