Board verloren De Haan (België) 8 juli

c

Geen avatar

Berichten: 40
Juli 09, 2008, 20:40:22
edit2Rapporteer  
Na een serieuze crash vlogen m'n lenzen uit en kon ik mijn kiteboard niet meer terugvinden. Het is een Spleene Rip 128 van 2006, kleuren: wit, zwart met oranje. Board is waarschijnlijk stuk afgedreven richting Wenduine.

De eerlijke vinder wordt natuurlijk beloond! Je kan me bereiken op het GSM-nr: 0473/ 49 59 28 .

Alvast bedankt en groetjes
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #1 Juli 10, 2008, 03:46:02
edit2Rapporteer  
Na een serieuze crash vlogen m'n lenzen uit en kon ik mijn kiteboard niet meer terugvinden.
Alvast bedankt en groetjes

Dit is iets voor Hans Anders....  Grin schater schater

Tja sorry hoor, zo mooi verwoord hebben we ze hier zelden..  ThumpsUp

Hoop dat je boardje gevonden is en je hem snel weer terug hebt.

Ps: Die lenzen zijn waarschijnlijk wel verzekerd of zullen we daar nog een extra oproepje voor doen..  Huh
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #2 Juli 10, 2008, 19:31:46
edit2Rapporteer  
De haan,..is een top locatie,..goeie herrinneringen bewaar ik daar aan!
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #3 Juli 10, 2008, 19:32:39
edit2Rapporteer  
hahahaha,...idd leuk verwoord!! schater schater
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4 Juli 10, 2008, 20:04:28
edit2Rapporteer  
Na een serieuze crash vlogen m'n lenzen uit en kon ik mijn kiteboard niet meer terugvinden.
Alvast bedankt en groetjes


Dit is iets voor Hans Anders....  Grin schater schater

Tja sorry hoor, zo mooi verwoord hebben we ze hier zelden..  ThumpsUp

Hoop dat je boardje gevonden is en je hem snel weer terug hebt.

Ps: Die lenzen zijn waarschijnlijk wel verzekerd of zullen we daar nog een extra oproepje voor doen..  Huh

Mickey, dit is die jongen van dat pomp-topic van vorig jaar, doe nou een beetje aardig tegen 'm, het is bijna een jaar geleden... http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,26481.0.html
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #5 Juli 10, 2008, 20:09:30
edit2Rapporteer  
Hahahahahihihi schater
Leon aero2
Gast
Antwoord #6 Juli 10, 2008, 20:47:41
edit2Rapporteer  
Mickey, dit is die jongen van dat pomp-topic van vorig jaar, doe nou een beetje aardig tegen 'm, het is bijna een jaar geleden... http://www.kitehigh.nl/forum/index.php/topic,26481.0.html


hahaha Grandioze topic, was het nou uiteindelijk toch een fietspomp geworden?
c

Geen avatar

Berichten: 40
Antwoord #7 Juli 10, 2008, 20:55:04
edit2Rapporteer  
Wat een gezeik, verlies ik mn board en jullie lachen wat...

Top mannen  Roll Eyes
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8 Juli 10, 2008, 21:02:13
edit2Rapporteer  
nee man da's natuurlijk volkomen kudt dat je je board kwijtbent, ik hoop dat je het snel terug hebt!
Het komt vooral door Micky die, als wij enigzins onrustig liggen te slapen, moederziels alleen van zijn prachtwerk als sommelier terugkomt, helemaal frust van al die wijn die hij niet in mag slikken, en dan gaat 'ie lopen pluizen op kitehigh tot ie iets gemeens en geniepigs kan zeggen - m.u.v. gisteren toen hij mij midden op de dag voor " Kitende mummie" uitmaakte. Maar toch houden we van hem.
c

Geen avatar

Berichten: 40
Antwoord #9 Juli 10, 2008, 21:08:09
edit2Rapporteer  

[/quote]hahaha Grandioze topic, was het nou uiteindelijk toch een fietspomp geworden?[/quote]

Moet jeje berichtn iet nog 3 keer veranderen vr je eindelijk een mopke vindt? Je komt een jaar te laat man, melk iet anders uit   loser
Braddyx

Berichten: 104
Antwoord #10 Juli 10, 2008, 21:10:00
edit2Rapporteer  
Idd klote van je boardje,...maar kheb vanmiddag nog wel 2 contactlenzen gevonden, zijn die van jou? Joepie
c

Geen avatar

Berichten: 40
Antwoord #11 Juli 10, 2008, 21:18:13
edit2Rapporteer  
Idd klote van je boardje,...maar kheb vanmiddag nog wel 2 contactlenzen gevonden, zijn die van jou? Joepie

Misschien eindelijk twee van je dwergcondooms teruggevonden? Niet iedereen is goed bedeeld natuurlijk, life's a bitch...

Zoek mn board nu godver, gaat me weer een duit kosten om een nieuw te kopen Sad
c

Geen avatar

Berichten: 40
Antwoord #12 Juli 10, 2008, 21:22:02
edit2Rapporteer  
nee man da's natuurlijk volkomen kudt dat je je board kwijtbent, ik hoop dat je het snel terug hebt!
Het komt vooral door Micky die, als wij enigzins onrustig liggen te slapen, moederziels alleen van zijn prachtwerk als sommelier terugkomt, helemaal frust van al die wijn die hij niet in mag slikken, en dan gaat 'ie lopen pluizen op kitehigh tot ie iets gemeens en geniepigs kan zeggen - m.u.v. gisteren toen hij mij midden op de dag voor " Kitende mummie" uitmaakte. Maar toch houden we van hem.

Naa gewoon klote moment, kan wel tegen mopje maar de gedachte dat mn board ergens op zee drijft zonder mij... afzien...
Leon aero2
Gast
Antwoord #13 Juli 10, 2008, 21:45:56
edit2Rapporteer  
Hoho sorry!  De verbinding klapt er iedere keer uit hier! Ik leef nog in het niet-Westerse gedeelte van Nederland.

maar even los van de mop......

Hoop natuurlijk ook dat je je board rap terug hebt!
c

Geen avatar

Berichten: 40
Antwoord #14 Juli 10, 2008, 22:05:47
edit2Rapporteer  
Hoho sorry!  De verbinding klapt er iedere keer uit hier! Ik leef nog in het niet-Westerse gedeelte van Nederland.

maar even los van de mop......

Hoop natuurlijk ook dat je je board rap terug hebt!


Ok merci dan Smiley Zag u altij iets anders typen, waarschijnlijk een serieus efforeke aan t doen om iets gevat te schrijven
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #15 Juli 11, 2008, 04:25:23
edit2Rapporteer  
nee man da's natuurlijk volkomen kudt dat je je board kwijtbent, ik hoop dat je het snel terug hebt!
Het komt vooral door Micky die, als wij enigzins onrustig liggen te slapen, moederziels alleen van zijn prachtwerk als sommelier terugkomt, helemaal frust van al die wijn die hij niet in mag slikken, en dan gaat 'ie lopen pluizen op kitehigh tot ie iets gemeens en geniepigs kan zeggen - m.u.v. gisteren toen hij mij midden op de dag voor " Kitende mummie" uitmaakte. Maar toch houden we van hem.

Je avotor is helemaal k*t... Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.