Foto's Workum Vrijdag 11 Juli tussen 19:00 en 22:00?

pigs

Geen avatar

Berichten: 74
Juli 14, 2008, 15:17:52
edit2Rapporteer  
Mensen,

Er zaten een aantal fotografen op vrijdag 11 Juli 's avonds foto's te schieten. Zijn deze foto's ergens te bekijken?

Ik ben er eigenlijk wel benieuwd naar, was mooi zonnig weer dus die foto's moeten goed gelukt zijn.

Groet,

Pigs (zwarte Bandit)
posty

Berichten: 2454
Antwoord #1 Juli 14, 2008, 18:16:12
edit2Rapporteer  
mensen, ik liep van de week over de lijnbaan tijdens een beroving en ik zag iemand met een camera lopen!

weet iemand waar ik de beelden kan vinden??

het was een zwarte bandiet!  loser
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #2 Juli 14, 2008, 23:20:22
edit2Rapporteer  
mensen, ik liep van de week over de lijnbaan tijdens een beroving en ik zag iemand met een camera lopen!

weet iemand waar ik de beelden kan vinden??

het was een zwarte bandiet!  loser

 schater

Wordt idd beetje simpel van dit soort verzoeken..
Bovendien open ik elke keer weer vol goede hoop z'n topic in de hoop mooie foto's te zien..
Nee mensen.... AUB kappen met dit soort verzoekjes.
Als ik, op een mooie dag, met mijn camera in het water sta dan zijn er minimaal 25 gasten aan het kiten  Undecided Moet niet aan denken dat iedereen z'n verzoek op kitehig en hanglos gaat plaatsen.

Spreek gewoon die gast met die camera aan of anders is het gewoon een gemiste kans  Undecided
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #3 Juli 15, 2008, 07:06:16
edit2Rapporteer  
Ben het met HJ eens...

Ik zit me iedere keer weer lekker te maken "oooww vet, weer nieuwe pics" maar neej hoor...

Weer niet...  ThumpDown ThumpDown schater schater
skyhigh as a

Berichten: 1414
Antwoord #4 Juli 15, 2008, 09:45:39
edit2Rapporteer  
misschien effe een aparte topic voor alleen de fotogeile mensen maken  ThumpsUp
pigs

Geen avatar

Berichten: 74
Antwoord #5 Juli 15, 2008, 11:01:21
edit2Rapporteer  
Gasten, rustig rustig. Ben gewoon benieuwd naar de foto's. Ik heb genoeg foto's van me zelf dus fotogeil dat valt wel mee....

Het was gewoon een heerlijke avond sessie, een van die je een paar keer per jaar hebt. En ik was gewoon benieuwd naar een digitale herinnering.

De fotograaf in kwestie was na de sessie verdwenen, helaas. Anders had ik hem zeker gevraagd.

Groet,

Pigs

ps. ik zal hem volgende keer meteen in het forum vragen bij Foto's en Video's ;-)
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #6 Juli 15, 2008, 17:46:15
edit2Rapporteer  
Gasten, rustig rustig. Ben gewoon benieuwd naar de foto's. Ik heb genoeg foto's van me zelf dus fotogeil dat valt wel mee....

Het was gewoon een heerlijke avond sessie, een van die je een paar keer per jaar hebt. En ik was gewoon benieuwd naar een digitale herinnering.

De fotograaf in kwestie was na de sessie verdwenen, helaas. Anders had ik hem zeker gevraagd.

Groet,

Pigs

ps. ik zal hem volgende keer meteen in het forum vragen bij Foto's en Video's ;-)
je hebt genoeg foto's van jezelf...maar toch wil je deze OOK!!!
dat noem ik nou JUIST camera geil!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.