board verloren-vrouwenpolder op 14-07

Richard matthijsse

Geen avatar

Berichten: 1
Juli 15, 2008, 10:17:40
edit2Rapporteer  
Helaas ben ik maandag de 14e mijn board verloren op het strand bij vrouwenpolder Embarrassed. Ben over mijn board getrokken en daarna het hele ding uit het zicht verloren. Ik hoop dat ie ergens aan land is gespoeld of van zee af is geplukt. Als hij is gevonden lag hij ergens vanaf de 2e brug bij vrouwenpolder richting het oosten. Het betreft een Easyrider board van Fanatic (maat weet ik niet meer, maar hij was vrij groot). De kleur vanonder was rood overlopend naar fel geel met witte letters, en vanboven was hij grijs met zwart/witte voetbindingen.
Enkele krasjes maar verder was hij heel gaaf. Vindersloon is van toepassing voor de eerlijke vinder! Hoop dat hij terecht komt.

Als je info hebt kun je bellen op 0627490086 of een mailtje sturen naar rmatthijsse@hotmail.com
Alvast erg bedankt!!

Groeten Richard
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.