Boardje kwijt op de Brouwersdam 14 juli

kimjansen

Geen avatar

Berichten: 8
Juli 16, 2008, 09:50:46
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik ben rond een uur of 21h30 m'n boardje verloren bij strandtent De Kous, net voor/buiten de zwemboeien. Gezien de wind/stroming verwacht ik dat het ergens richting blokkendam of strand vuurtoren geland moet zijn.

Het is een F-One Fluid 135x35, de basiskleur is wit met een opdruk van een oude auto en motorblok, accenten zijn zwart/rood... Telefoonnummer en m'n naam staan er op.

Groetjes,

Kim
BeJay

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #1 Juli 29, 2008, 14:06:27
edit2Rapporteer  
Hey Kim,

Ik was even benieuwd of jij je board al terughad met naam en telnr erop?

Mocht dat niet zo zijn hoop ik dat ik je met deze post geen valse hoop gegeven heb!

Zelf rouw ik nog steeds om het verlies van mijn Nobile 666 132 die ik op dezelfde manier als jij verloren ben - mocht je iets gezien hebben hoor ik dat graag!

kimjansen

Geen avatar

Berichten: 8
Antwoord #2 Juli 29, 2008, 21:00:20
edit2Rapporteer  
Hey,

Helaasch helemaal niks-noppes-nada, zal wel iemand heel erg blij mee zijn ofzo Sad.
BeJay

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #3 Augustus 09, 2008, 11:50:37
edit2Rapporteer  
Of het drijft nog ergens rond...

Met de vakantie is het miscchien opgepikt door iemand die niet meteen internettoegang heeft in zijn tent of caravan...

Het blijft zuur en bang afwachten in elk geval - succes!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.