Lenten Foto

(R)Ikke

Berichten: 1406
Juli 22, 2008, 22:26:07
edit2Rapporteer  
Wie leest de kiteworld wel eens!?  Een paar nummers terug stond er een foto. Een foto van lenten. Eeen foto waar hij een rete vette railey maakt, zo een waar je helemaal uit elkaar word getrokken. Ik kan hem niet vinden op internet, anders had ik hem laten zien.

Maargoed, die foto heb ik dus uitgeknipt, gelamineerd en op mijn werk opgehangen.

Naar je werk gaan was nog nooit zo leuk  ThumpsUp
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #1 Juli 22, 2008, 22:28:45
edit2Rapporteer  
Kan je geen foto maken van waar die op je werk hangt? Grin
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #2 Juli 22, 2008, 22:31:01
edit2Rapporteer  
O ja, dat is wel een goed idee

THNX Lex
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #3 Juli 22, 2008, 22:33:07
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd  ThumpsUp
franco

Berichten: 874
Antwoord #4 Juli 23, 2008, 21:39:57
edit2Rapporteer  
hahaahaahaa gaat weer nergens over.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #5 Juli 23, 2008, 21:59:26
edit2Rapporteer  
hahaahaahaa gaat weer nergens over.

jawel... over een foto van ruben len10 loser schater Wink
Davidoff
Gast
Antwoord #6 Juli 24, 2008, 15:51:17
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd  ThumpsUp

Heb zelf Jalou óók op het schijthuis hangen!
100%-DINGES-®!!!!!!!!

Berichten: 2367
Antwoord #7 Juli 24, 2008, 20:28:13
edit2Rapporteer  
Ben benieuwd  ThumpsUp

Heb zelf Jalou óók op het schijthuis hangen!
als ik die kop zie denk ik nou niet meteen aan schijten hoor...
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #8 Juli 24, 2008, 20:58:16
edit2Rapporteer  
davidoff is misschien ene beetje homo..... loser Tongue Grin
Davidoff
Gast
Antwoord #9 Juli 25, 2008, 12:14:52
edit2Rapporteer  
davidoff is misschien ene beetje homo..... loser Tongue Grin

ík POMP me kites tenminste nog op!
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #10 Juli 25, 2008, 16:13:25
edit2Rapporteer  
hahahahaha je hebt ook al een paar keer FS getest en was er zeer positief over.......en ik heb ook tubekites btw loser

citeer:

Davidoff:



Zeer leuke kite. Heel ander gevoel als de andere fs kites die ik al gevlogen heb.


Ik heb zowel met 10m² als met de 15m² gevlogen.

Het zijn echt zeer snelle kites. Draaien heel snel en ze hebben een hoop depower. Goed voor als je even hoog wilt gaan. Is gewoon die bar aantrekken zodra je aankant.


En stabiel. Deze dingen zullen er niet uitklappen maar terug in het windvenster zakken. Er is geprobeerd om een 10m² in 6-8 knopen voorover te laten klappen maar ik heb ze de pogingen zien staken omdat het niet mogelijk was.


Het verschil tussen gepowered en gedepowered zie je wel goed. De kite zet zich open als je om power vraagt en vormt een C vorm als je hem depowered. Hierdoor werken ze met het geprojecteerde opp. van de kite. De eerste kite waarbij dit is. En waarbij het ook mogelijk is want bij een tube gaat dit Niet.


De bar, gewoon top. Als je kiteloop doet of 360 even je bar om gooien. Daarna je bar naar de CL trekken en je lijnen zijn niet meer gedraaid. Zeer simpel maar doeltreffend systeem.


Voor het landen, je ziet op de stuurlijnen plastieken bolletjes liggen. Deze trek je naar je toe en die kan je aan een haakje bij de CL vastmaken. Dan blijft je kite liggenen kan jij terwijl je boardje goed doen of iets anders.


Deze kite wil ik zeker nog eens met veel wind testen.


Laat je niet afschrikken door de bridles ofzo want dit is iets totaal nieuws.


Top werk van FS


 loser en dan over pompen praten loser schater
Davidoff
Gast
Antwoord #11 Juli 25, 2008, 17:47:40
edit2Rapporteer  
hahahahaha je hebt ook al een paar keer FS getest en was er zeer positief over.......en ik heb ook tubekites btw loser

citeer:

Davidoff:



Zeer leuke kite. Heel ander gevoel als de andere fs kites die ik al gevlogen heb.


Ik heb zowel met 10m² als met de 15m² gevlogen.

Het zijn echt zeer snelle kites. Draaien heel snel en ze hebben een hoop depower. Goed voor als je even hoog wilt gaan. Is gewoon die bar aantrekken zodra je aankant.


En stabiel. Deze dingen zullen er niet uitklappen maar terug in het windvenster zakken. Er is geprobeerd om een 10m² in 6-8 knopen voorover te laten klappen maar ik heb ze de pogingen zien staken omdat het niet mogelijk was.


Het verschil tussen gepowered en gedepowered zie je wel goed. De kite zet zich open als je om power vraagt en vormt een C vorm als je hem depowered. Hierdoor werken ze met het geprojecteerde opp. van de kite. De eerste kite waarbij dit is. En waarbij het ook mogelijk is want bij een tube gaat dit Niet.


De bar, gewoon top. Als je kiteloop doet of 360 even je bar om gooien. Daarna je bar naar de CL trekken en je lijnen zijn niet meer gedraaid. Zeer simpel maar doeltreffend systeem.


Voor het landen, je ziet op de stuurlijnen plastieken bolletjes liggen. Deze trek je naar je toe en die kan je aan een haakje bij de CL vastmaken. Dan blijft je kite liggenen kan jij terwijl je boardje goed doen of iets anders.


Deze kite wil ik zeker nog eens met veel wind testen.


Laat je niet afschrikken door de bridles ofzo want dit is iets totaal nieuws.


Top werk van FS


 loser en dan over pompen praten loser schater


Joy,

ik heb een afrokapsel.. en hebb nooit met een FS gevlogen.
vaar een rebel.. denk dat je in de war ben met andere davidoV

pompen?
alle soorten en maten!
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #12 Juli 25, 2008, 19:32:46
edit2Rapporteer  
hahahaha oeps verkeerde schater..........
maarja 1 ding is weer wel positief aan het pompen:een goede warming up ThumpsUp
maarja een foil is voor mij hiero in het binnenland gewoon beter Tongue Lips Sealed Wink

ff compleet iets anders.....ik zie dat jij een north rebel hebt, heeft north nogsteeds dat de bar bekleding snel loslaat?

gr.Joy
Davidoff
Gast
Antwoord #13 Juli 26, 2008, 14:24:52
edit2Rapporteer  
haha!

nooit last van gehad!
wel vrij hoge bardruk. maja.. dats alleen maar goede voor de armpjes he?Wink

latertje
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #14 Juli 26, 2008, 16:52:58
edit2Rapporteer  
hey,
ja dat is idd goed voor de armpje en indirect goed om chickies te versieren ThumpsUp Tongue Grin

ja ik heb het alleen meegemaakt bij de scepterbar, maar kwa design hebben ze hele mooie barren dus hoopte dat ze het probleem opgelost hadden, blijkbaar dus wel ThumpsUp
(R)Ikke

Berichten: 1406
Antwoord #15 Juli 27, 2008, 22:35:07
edit2Rapporteer  
Hey jongens,

Het is geen kitereview
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #16 Juli 27, 2008, 23:19:42
edit2Rapporteer  
Hey jongens,

Het is geen kitereview

idd.......maar waar blijft jou foto???? loser het is en blijft een foto en video topic Grin Tongue
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.