Gevonden Voorwerpen Afdeling Strand Horst

darky001

Berichten: 330
Augustus 12, 2008, 22:47:48
edit2Rapporteer  
De afdeling gevonden voorwerpen te strand horst heeft weer een rondje gemaakt en heeft weer de volgende voorwerpen gevonden. Voor de kiters die het nog niet weten maar ik dus de gast met de zwart/gele scooter die meestal bij de boom staat vindt de gekste dingen, maar zorgt er ook voor dat iedereen zijn dure kostbare kite spullen weer terug krijgt.

1 trapeze vrij grote maat XL vermeld kleur en merk/type en hij is weer van jou.
1 pomp met drukmeter vermeld kleur en merk/type en hij is weer van jou. ThumpsUp
1 trapeze kleine maat S vermeld kleur en merk/type en hij is weer van jou.

het verbaast me steeds dat mensen zo slordig met hun spullen omgaan of het allemaal niks kost.
kite spullen zijn toch vrij dure onderdelen die je eigenlijk niet zomaar van je afgooid.
Zorg ervoor dat je naam en telefoon nummer op je spullen staan. dat maakt het mij makelijker om er voor te zorgen dat je snel je spullen weer hebt voor de volgende sessie.

Hangloss dude's  ThumpsUp

Tonny Mulch
0611232269
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.