Wetsuit + zwembroek vergeten @ Horst

GelooptGeflipt

Geen avatar

Berichten: 6
Augustus 15, 2008, 17:40:40
edit2Rapporteer  
Ik ben mijn plastic tas(zwart) met daarin Prolimit wetsuit en witte billabong short, vergeten op horst afgelopen woensdag.
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #1 Augustus 16, 2008, 03:22:15
edit2Rapporteer  
Ik ben mijn plastic tas(zwart) met daarin Prolimit wetsuit en witte billabong short, vergeten op horst afgelopen woensdag.


Jaha ennnnnnnnnnnnn......dat is toch je eigen schuld?  Roll Eyes
GelooptGeflipt

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #2 Augustus 16, 2008, 11:18:22
edit2Rapporteer  
ja wat zit je nou te zeike man? ik ben me wetsuit kwijt en jij gaat ff vertellen dat het mijn eigen schuld is...
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #3 Augustus 17, 2008, 05:05:35
edit2Rapporteer  
ja wat zit je nou te zeike man? ik ben me wetsuit kwijt en jij gaat ff vertellen dat het mijn eigen schuld is...

Dat het je eigen schuld is dat snapt werkelijk elke idioot die op deze aardkloot rondloopt....  loser

Dat je oproep verder kansloos is lijk je zelf niet te beseffen! Je schrijft wat er is gebeurd....en thats it!!!
Mssn had je kunnen vragen of iemand iets gevonden heeft en dit zou willen melden bij de rechtmatige eigenaar doormiddel van een door jouw vermeld TELEFOONNUMMER bijvoorbeeld......ach laat ook maar.....  Angry

Sommige "mensen" zijn nou eenmaal ontspoord.  Tongue
GelooptGeflipt

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #4 Augustus 17, 2008, 11:03:59
edit2Rapporteer  
Toen ik het schreef had ik weinig tijd simpelweg omdat ik me hele huis ondersteboven aan het trekken was opzoek naar me spullen. Niet iedereen heeft zeeen van tijd dat die nog eens ff lekker om 5u s'ochtens op internet zit.
Verder kan je er toch wel van uitgaan dat iemand ze spullen terug wilt als die zoiets post in dit forum?
"Zou willen melden bij rechtmatige eigennaar" kerel zoiets doe je al vanuit fatsoen..
robin..

Berichten: 1511
Antwoord #5 Augustus 17, 2008, 17:02:52
edit2Rapporteer  
geloopt geflipt getript chill


 InLove
GelooptGeflipt

Geen avatar

Berichten: 6
Antwoord #6 Augustus 18, 2008, 11:22:32
edit2Rapporteer  
net gebelt door iemand die ze had gevonden. hartelijkdank!
tijd om weer te vliegen
PiezZ mensen
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7 Augustus 19, 2008, 08:59:32
edit2Rapporteer  
 ThumpsUp
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.