Vraag-beter een 12m Vegas 08 of Rhino 08 voor gevorderd beginner?!

martijnmos

Geen avatar

Berichten: 1
Augustus 18, 2008, 23:47:02
edit2Rapporteer  
ik ben aant kijken voor een rhino of vegas 12 m uit 08,heb uit de verschillende recensies die ik her en der heb kunnen vinden al veel nuttigs gehaald maar misschien dat iemand nog een goede tip heeft wat voor mij de keuze wat duidelijker kan maken,
kite nu 1 jaar ,gaat redelijk goed,hoogte lopen/keren lukt allemaal  prima en heb de kite,een cabrinha revolver 12 m 2005, goed onder controle,heeft alleen een wat te klein windbereik naar mn zin,wil wat meer uit mn nieuwe kite kunnen halen,
ben 89 kg  en heb voor de dagen met meer wind een impact 9m uit 2007,
alvast bedankt voor je advies! martijn
pim89

Berichten: 179
Antwoord #1 Augustus 19, 2008, 08:38:16
edit2Rapporteer  
De Rhino heeft een giga low- end..
Steflow

Geen avatar

Berichten: 1
Antwoord #2 Augustus 20, 2008, 08:37:41
edit2Rapporteer  
Hi,

ik heb sinds kort een Rhino 08 12 m, en vaar ook nog met de 07 12m rhino.
Windbereik is ongelooflijk. De Vegas heb ik gevaren van 07, maar is een C kite die veel agressiever is en veel kleiner windbereik heeft.

De 08 stuurt iets trager dan de 07 en gezien ik het liefst in de golven speel denk ik eraan om de 08 weg te doen en met de 07 te blijven varen. Indien interesse laat maar weten. **steflow74@gmail.com**
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.