20/8 Schevningen fotograaf?

Morres

Berichten: 9427
Augustus 21, 2008, 11:07:47
edit2Rapporteer  
Ha!

Gister voor het eerst op scheveningen!

Wat een spot hebben jullie daar man! Gaastra was daar nieuwe dingetjes aan het testen, dus ik deed mee Smiley

Aaaaaaaanyway, wij daar ons omkleden op strand, komt Cees v. O. naar ons toe: 'ik wil niet lullig doen, maar we hebben hier kleedhokjes en warme douches" Zeggen wij: "Wij komen uit Friesland....daar hebben we een koude douche....en een strand om je om te kleden  Grin"

Zegt Christiaan (geloof ik?): "Als je je hier op het strand omkleed, dan roepen voorbij gangers naar je"

"Vragen ze dan of je met ze meegaat, of dat je je hier niet mag omkleden?"

Christiaan: "Dat eerste is me nog niet overkomen.."


Oke, back to business


Ik vind het een vette plek, lekker over de rollers (maar vaak over mij gerold...kleine wasjes, grote wasjes..)

Wie-o-wie heeft foto's gemaakt gister op Scheveningen, het lijkt me wel leuk een aantal te hebben van onze schevingse ontmaagding! Smiley
Cheers,

Maurice
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #1 Augustus 22, 2008, 01:14:16
edit2Rapporteer  
Hee Morres, jij en humor....  Huh Huh Huh
Moet niet gekker worden....  Tongue Grin
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #2 Augustus 22, 2008, 10:07:09
edit2Rapporteer  
Aaaaaaaanyway, wij daar ons omkleden op strand, komt Cees v. O. naar ons toe: 'ik wil niet lullig doen, maar we hebben hier kleedhokjes en warme douches" Zeggen wij: "Wij komen uit Friesland....daar hebben we een koude douche....en een strand om je om te kleden  Grin"

Zegt Christiaan (geloof ik?): "Als je je hier op het strand omkleed, dan roepen voorbij gangers naar je"

"Vragen ze dan of je met ze meegaat, of dat je je hier niet mag omkleden?"

Christiaan: "Dat eerste is me nog niet overkomen.."


Oke, back to business


Ik vind het een vette plek, lekker over de rollers (maar vaak over mij gerold...kleine wasjes, grote wasjes..)

 schater schater schater

LOL!!!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.