help naish sol vergeten op strand horst!!??21-8 "hij is gevonden"

ikeman

Berichten: 41
Augustus 22, 2008, 21:05:11
edit2Rapporteer  
Hellup,

Ik ben gisteren (21-8) op strand horst na kwart voor 8 mijn nieuw boardje waar ik gisteren ook voor het eerst op heb gevaren vergeten, hoe stom kun je zijn. Het gaat om een naish sol uit 2008 van 131 lang, het prijskaartje zit er nog half onder. Ik ben hem vergeten omdat het al een niks middag/avond was omdat er geen wind was die wel voorspeld was en ik helemaal uit arnhem kwam, dus was ik een beetje geirriteerd en wilde zsm naar huis. Kom er net pas (of al) achter dus als iemand hem heeft gevonden of iemand weet die hem heeft gevonden, was nog een iets ouder man daar met een nort rhino van 16m2 daar die ook aan het opruimen was maar kon hem niet en denk niet dat hij actief is op forums, laat het me aub weten, ben maar een arme student en heb er hard voor moeten werken (minimum jeugdloon)
mijn gsm nr is 0640892555
email ikesijben132@hotmail.com

alvast bedankt

ps: vinder krijgt vindersloon
ikeman

Berichten: 41
Antwoord #1 Augustus 24, 2008, 18:52:24
edit2Rapporteer  
nog niemand iets gezien of gehoord?
ikeman

Berichten: 41
Antwoord #2 Augustus 26, 2008, 01:11:15
edit2Rapporteer  
Hij is terecht!!!!

Nadat ik the surf shop op strand horst, de beach shop, de rvg en tot slot de politie had gebeld is er eindelijk wat uitgekomen. Die ene man wat nog als laatst daar was heeft hem meegenomen en de politie ingelicht dat hij dat bordje had gevonden. Via de politie heb ik zijn nummer gekregen en nu kan ik hem gaan ophalen bij hem.

Wat ben ik blij hiermee zeg puuuhhhhh ik baalde er stevig van!!

 

Ik hoop dat dit boardje me nu meer geluk gaat brengen want toen ik hem ging halen had ik ook al een parkeerboeten van 150E dus hopelijk gaat het nu bergopwaarts met hem ipv andersom.

 Iedereen die met me mee heeft geleefd en zijn steentje heeft bijgedragen bedankt.

 Tot water
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 Augustus 26, 2008, 10:16:20
edit2Rapporteer  
top,
slotje
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.