Goonie was vorige week ook op el-gouna.

Goonie

Berichten: 674
Augustus 28, 2008, 20:58:16
edit2Rapporteer  
Ja was vorige week voor het eerst op el-gouna en ja het was erg gaaf maar alleen was er weinig wind.. maar bij deze toch ff een filmpje in elkaar gezet....

tsjek en enjoy...

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BgudpmdsQ6Y&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BgudpmdsQ6Y&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #1 Augustus 28, 2008, 21:07:15
edit2Rapporteer  
Je hebt het leuk gemonteerd, verder wel mega klote dat je in El Gouna zit en dan geen wind hebt....
Moet wel zeggen dat ik het niet aantrekkelijk vind. Als er met weinig wind al zoveel gasten op het water staan, wordt het helemaal dringen bij lekkere wind.
Joosdo

Berichten: 748
Antwoord #2 Augustus 29, 2008, 07:37:59
edit2Rapporteer  
Leuk daar in El Goonie, maar op Mirns heb je wel gewoon wind...

En je moet aan een ander board, dat ding is echt waardeloos ThumpsUp
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #3 Augustus 29, 2008, 11:40:52
edit2Rapporteer  
Leuk filmpje ,Ik ben daar in Mei geweest en heb daar redelijk kunnen varen ,maar je ziet maar dat Egypte (El Gouna) in de zomermaanden ook niet echt windzeker is ,en je geluk moet hebben wat de wind betreft ,ookal zou je in de zomer maanden de meeste kans hebben op wind ,verder is het wel erg druk met voornamelijk beginners (lekker ondiep ) en moet je ook rekening houden met Eb en Vloed ..tijdens Eb staat er nauwelijks water..
 Cool
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #4 Augustus 29, 2008, 12:11:27
edit2Rapporteer  
Hahaha dik balen, wij hebben meer wind gehad hier in Nederland dan jij in Egypte... Jij bent wel bruiner, dat moet ik toegeven maar toch he
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #5 Augustus 29, 2008, 13:22:24
edit2Rapporteer  
Ik heb uit betrouwbare hoek vernomen dat er vanaf september tot zo'n beetje volgend jaar mei @ Mauritius geen woei is.   Grin
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #6 Augustus 29, 2008, 15:38:43
edit2Rapporteer  
Leuk filmpje.. Jammer van de wind. Je moet idd soms beetje geluk hebben met de wind. Zie je bruine kop waarschijnlijk snel weer in Mirns opduiken. See you  ThumpsUp
LF Ruud

Berichten: 1301
Logs: 0 | 35 uur
Antwoord #7 Augustus 29, 2008, 20:58:40
edit2Rapporteer  
Leuk filmpje Goonie jammer dat de wind tegen viel ,maar wel lekker bruin we zien je snel  Undecided
Goonie

Berichten: 674
Antwoord #8 Augustus 29, 2008, 21:33:59
edit2Rapporteer  
zeker weten want krijg wel weer zin in een heerlijke sessie en natuurlijk het altijd gezellige mirns ... whahahah
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.