Verloren: F-one SK8, Katwijk

Gostez

Berichten: 13
Oktober 19, 2008, 22:03:52
edit2Rapporteer  
Hallo,



Vandaag was ik, zoals waarschijnlijk zovelen, van een mooie dag aan het genieten. Op een gegeven moment werd ik echter ondersteboven geslingerd door een hoge golf en eer ik mn Kite weer op orde had kon ik mijn board nergens meer vinden.  Embarrassed



Ik ben hem dus verloren voor katwijk ten noorden van de uitwatering. Het werd net vloed dus waarschijnlijk is hij ergens tussen katwijk en noordwijk aangespoeld. Een flinke wandeling in de richting van noordwijk heeft mij echter niets opgeleverd.



Het gaat dus om een

F-one SK8 uit 2007, wit van kleur met op de onderkant een graphic van een piraat met een groot mes.



Mn naam en telefoonnummer staan onder op het board dus laat het me asjeblieft weten wanneer iemand hem gevonden heeft.



Bij voorbaat dank.
Gostez

Berichten: 13
Antwoord #1 Oktober 24, 2008, 01:58:10
edit2Rapporteer  
JOHOOO!!



Mn board is gevonden, ik ben gebeld en heb mn board weer in mijn bezit! 



Hij bleek een eindje te zijn afgedreven en aangespoeld op  HEEMSKERK STRAND !!  Shocked

Een kleine 40 kilometer noordwaarts dus en het noordzeekanaal voorbij! Zo zul je ze niet vaak meemaken.



Ik heb de vinder bedankt  ThumpsUp en een aardigheidje gegeven. Hij heeft mijn bord tijdens het hardlopen gevonden en 7 Kilometer meegesjouwd....  Joepie

En hier is weer een blije boarder



Topic kan dicht dus. Iedereen bedankt voor de moeite.



Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #2 Oktober 24, 2008, 03:55:43
edit2Rapporteer  
TOP man ThumpsUp Joepie
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #3 Oktober 24, 2008, 12:09:15
edit2Rapporteer  
top!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.