Rode Ozone tas gevonden Oostvoorne

T!m

Berichten: 5
Oktober 20, 2008, 21:51:29
edit2Rapporteer  
Ey mensen,

Zag vandaag zo'n rode binnentas Ozone langs komen drijven. Heb hem het water uitgehaald maar de eigenaar was er niet (meer). Dus als deze tas van jou is: geef me de details die op de tas staan en hopelijk komt ie dan weer terug bij de rechtmatige eigenaar. ThumpsUp
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #1 Oktober 20, 2008, 21:57:48
edit2Rapporteer  
D'r was een clubje kitenegers bezig met ozone (rode & groene), denk dat die van een van hun is  Grin
The O

Berichten: 1931
Logs: 0 | 68 uur
Antwoord #2 Oktober 20, 2008, 23:37:15
edit2Rapporteer  
Alferink die jongens hebben namen en zitten ook op het forum, ik zal ze morgen wel even bellen maar denk niet dat hun wat vergeten zijn.

En er was iemand een zwart\oranje ozon aan het oppompen en toen waren die jongens al weg.
T!m

Berichten: 5
Antwoord #3 Oktober 21, 2008, 00:21:26
edit2Rapporteer  
Nee hij is niet van dat clubje. Zij varen niet met dat type van die afmeting, heb zelf bij deze club gewerkt Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 Oktober 21, 2008, 10:46:03
edit2Rapporteer  
offtopic: Cow 'n chicken! Vet

Waar slaat dat kitenegers op?
Alferink

Berichten: 1730
Antwoord #5 Oktober 21, 2008, 11:38:04
edit2Rapporteer  
offtopic: Cow 'n chicken! Vet

Waar slaat dat kitenegers op?

Is niet negatief bedoelt ofzo hoor...

Alferink die jongens hebben namen en zitten ook op het forum, ik zal ze morgen wel even bellen maar denk niet dat hun wat vergeten zijn.

En er was iemand een zwart\oranje ozon aan het oppompen en toen waren die jongens al weg.

Ik weet die namen niet, ik noemde het alleen maar omdat ik ze daarop herkende, nogmaals; is niet negatief bedoelt.  Ik vind het gewoon een woord die de donkere huidskleur aanduid en dat heeft niets met evt. racisme te maken, want dat is in mijn geval totaal niet aan de orde.
Lukadukido

Berichten: 277
Antwoord #6 Oktober 21, 2008, 17:23:37
edit2Rapporteer  
Woot cow and chicken, lang niet gezien
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #7 Oktober 24, 2008, 12:10:06
edit2Rapporteer  
On-topic graag.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.