Idefixe de winter door geholpen! We zijn rond!

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #175 November 17, 2008, 14:02:12
edit2Rapporteer  
allready done, maar niks geen Loser smilie voor mij vind ik!!!
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #176 November 17, 2008, 14:03:56
edit2Rapporteer  
Brackenwood Bandit heeft ook nog 10 euries toegezegd toch? Had je die al meegerekend?
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #177 November 17, 2008, 14:07:56
edit2Rapporteer  
Met de €25,- van Wazzaah er bij zijn we er dus??

Prachtig! Het liep op een gegeven moment wat traag maar toch gehaald!!  ThumpsUp

Tom gefeliciteerd met je nieuw kites, dik verdiend!! 

Joepie  YeSS  Joepie  YeSS  Joepie  YeSS  Joepie  YeSS  Joepie  YeSS  Joepie  YeSS  Joepie 
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #178 November 17, 2008, 14:10:07
edit2Rapporteer  
Ja was al erbij klaas, heb mezelf gewoon verekend..ging goed tot de laatste dag blijkbaar
WAZZAAH SLUIT DE POT!
Geweldig dat er zoveel bijelkaar is gestort!!!!!
 YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie YeSS Joepie
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #179 November 17, 2008, 14:16:58
edit2Rapporteer  
 Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie Joepie
vissie

Berichten: 757
Antwoord #180 November 17, 2008, 14:18:37
edit2Rapporteer  
Hups:)
wanneer en waar zijn ze te zien p het water:)
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #181 November 17, 2008, 14:19:10
edit2Rapporteer  
Het wachten is nu op een reactie van de gelukkige himself!!

Tom, klim op het podium, de microfoon is voor jou....

SPEECH,   SPEECH,   SPEECH,   SPEECH,   SPEECH,   SPEECH,   SPEECH,   SPEECH,   SPEECH,   SPEECH,
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #182 November 17, 2008, 14:20:57
edit2Rapporteer  
Stilte Tom gaat wat zeggen   ListenToMe
Mark-Fizzer

Berichten: 6057
Antwoord #183 November 17, 2008, 14:27:05
edit2Rapporteer  
Die is aan het kiten natuurlijk...
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #184 November 17, 2008, 14:28:38
edit2Rapporteer  
Top mensen! Iedereen bedankt!

We zijn een 'overdracht' aan het regelen en daarvan zullen we voor jullie een mooi filmpje maken!
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #185 November 17, 2008, 14:31:16
edit2Rapporteer  
ff heel snel tussendoor ( ben aan het werk en heb een "echt lastig klasje" ........)
heel in het kort: helemaal super geweldig dus........ ( en pinkt een traantje weg)
zodra ik vanmiddag thuis ben ga ik wel ff echt serieus reageren dan.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #186 November 17, 2008, 15:06:44
edit2Rapporteer  
[tromgeroffel tot eind van de middag] Wink
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #187 November 17, 2008, 17:31:39
edit2Rapporteer  
[tromgeroffel tot eind van de middag] Wink

Mag die trommel uit?? Word helemaal gestoord van dat urenlange geroffel.........   Grin
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #188 November 17, 2008, 17:35:35
edit2Rapporteer  
 Joepie
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #189 November 17, 2008, 18:02:41
edit2Rapporteer  
Woooow we hebben het gehaald. Wachten op idefixe zijn officiele reactie helemaal top gasten.
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #190 November 17, 2008, 18:13:29
edit2Rapporteer  
Jow , hier maar even heel officieel reageren dan. Heel eerlijk gezegd was ik met deze hele toestand / actie  in het begin een beetje onzeker . Moest ik er nu blij mee zijn of niet?
Nog voordat deze actie werd opgestart werd ik van dit hele gebeuren op de hoogte gebracht en gevraagd of ik het leuk vond. Alles in je roept dan meteen YES YES YES.  Na alle ellende uitzicht op nieuw materiaal.
Aan de andere kant krijg ik al deze aandacht natuurlijk ook door het NKV werk en dat moet in mijn ogen altijd los blijven staan van enige merkgebondenheid / commerciële toestanden
 Ik heb dan ook het NKV bestuur naar hun mening gevraagd over dit hele gebeuren. Tot m’n grote geruststelling waren ze het er allemaal mee eens en blij voor mij dat deze actie werd georganiseerd.
Het heeft voor mij alles te maken met MIJN ding achter het kitesurfen. Ikzelf werd eerst in 2005 geconfronteerd met deze geweldige sport. Vanuit Lelystad kom je al snel op Mirns terecht. Een geweldige kitesurf locatie in Friesland. 3 jaar geleden was het daar echter een behoorlijke puinhoop aan het worden. Iedereen deed z’n dingetje, iedereen mopperde op iedereen maar organisatorisch gebeurde er weinig. Al snel kwamen er een aantal locals bij de NKV aan de bel trekken en werd het “team Mirns” gevormd. Voor mij het begin van mijn dingetje bij de NKV. Nu een paar jaar verder ben ik als regiocoördinator / bestuurslid bij de NKV verbonden. En even voor de duidelijkheid : Ik vind het hartstikke leuk werk! Ik doe het graag! En bovenal: geheel vrijwillig.
Het afgelopen jaar kenmerkt zich voor mij door heel veel pech. Auto keer op keer stuk en daarbij zo’n beetje iedere vlieger die ik heb op de één of andere manier gesloopt. De laatste maand was dus echt “niet leuk”  : weer ellende met m’n vlieger en weer ellende met de auto (die overigens nog steeds in de garage staat ) D’r waren echt behoorlijk wat momenten dat ik dacht om met het hele kitegebeuren te kappen dan. Vooral de ouderen onder ons weten dat je het als alleenverdiener met 2 schoolgaande kinderen nou niet echt breed hebt. Geen klagen hoor maar het zijn wel de feiten. Jullie begrijpen dat je dan van zo’n actie als deze dan best wel “heel errug gelukkig”  wordt.
Tenslotte wil ik nog even 2 zaken heel nadrukkelijk benoemen:
De NKV bestaat uit een hele grote club vrijwilligers. Allemaal mensen die zich vanuit hun passie voor het kitesurfen op de één of andere manier inzetten voor het kitesurf gebeuren. Veel zaken gebeuren achter de schermen en merk je ( als je zelf op het water staat ) in eerste instantie helemaal niets van. Zonder al deze mensen ( waarvan er een flink aantal al jaren bezig zijn! ) was het kitesurfen op veel plaatsen al verboden geweest!
Soms ontstaan er met betrekking tot het NKV gebeuren hele discussies op het internet. Voor veel vrijwilligers een hele lastige toestand. Als NKV willen wij door de diverse autoriteiten en instanties serieus genomen worden . Vaak moeten we dan ook over veel zaken goed overleg plegen alvorens met een onderbouwde reactie naar buiten te komen. Dit overleg gebeurd dan naast de diverse dagelijkse werkzaamheden van iedereen en zoiets kost tijd. Ik zit ook vaak op het puntje van m’n stoel / heb m’n reactie op een topic al geschreven en druk vervolgens op de delete knop……..  Regelmatig  heel lastig dus. Heb je vragen, op en of aanmerkingen op het NKV gebeuren stuur een mailtje naar de NKV zelf (  info@kitesurfvereniging.nl ) en gun de mensen van de NKV ook even tijd om met een goed onderbouwde reactie te komen.
Zo voorlopig ff genoeg gereageerd. Straks weer heerlijk ( nou ja …. Het wordt wel erg koud dan  Shocked ) het water op.  Iedereen echt SUPER VEEL /  HARDSTIKKE BEDANKT  ThumpsUp 
Idefixe is weer helemaal happy

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #191 November 17, 2008, 18:21:05
edit2Rapporteer  
dikke top gozert! zit in China maar leuk om dit te lezen, gelukkig maken ze in 2008 bijna geen nikskites meer DUS is die max goed genoeg.
grtz El Rudo
vissie

Berichten: 757
Antwoord #192 November 17, 2008, 18:27:25
edit2Rapporteer  
Respect voor idefixe.. Organisatie van deze actie..
en nkv..jij ook morres:D
Retard

Berichten: 782
Antwoord #193 November 17, 2008, 18:30:36
edit2Rapporteer  
 Joepie Veel pleziierrr met je kite Tom En hopen dat ze je lang mogen vertieren

 ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp Joepie YeSS
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #194 November 17, 2008, 18:44:19
edit2Rapporteer  
top geregeld jongens, dik respect dat jullie zo veel geld bijelkaar hebben gekregen ThumpsUp
moet eerlijk zeggen had niet verwacht dat het ging lukken, want 700 euro is VEEL geld. ThumpsUp (hoopte natuurlijk dat het wel ging lukken  Wink ThumpsUp)
Idefixe veel plezier met je nieuwe BEULKITES ThumpsUp Joepie
onzin

Berichten: 451
Antwoord #195 November 17, 2008, 18:57:44
edit2Rapporteer  
nou top dat je je kites krijgt nu wel de hele winter doorvaren he
MEGALOOPBEUN

Berichten: 3656
Antwoord #196 November 17, 2008, 18:58:57
edit2Rapporteer  
van harte tom en vaarze  Grin Grin Grin
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #197 November 17, 2008, 19:12:05
edit2Rapporteer  
Harstikke goed tom,niets beterz dan een tevreden tomkiter.Je hebt het verdient  ThumpsUp ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #198 November 17, 2008, 20:42:16
edit2Rapporteer  
Je hebt het verdient Tom... Maar nu niet gaan ouwehoeren dat het te koud is.....
moeten nu snel het water in met je nieuwe gear  ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #199 November 17, 2008, 20:52:13
edit2Rapporteer  
Je hebt het verdient Tom... Maar nu niet gaan ouwehoeren dat het te koud is.....
moeten nu snel het water in met je nieuwe gear  ThumpsUp
zaterdag 4grC grapjas( wordt een hele heeeeeele korte sessie dan  schater )
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.