het immense "ene (hand)schoen uitruil topic" is gestart!

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
November 06, 2008, 12:30:25
edit2Rapporteer  
Het is eind Maart. Na een epische sessie in een melkerig zonnetje schuimt de adrenaline door je aderen terwijl je met een grijns die nog dagen blijft plakken de verkleedpartij bij de auto aanvangt. Hee zie je daar niet die dude die je de hele winter niet zag? Even bij praten, de sfeer kan niet stuk. Onderwijl ontdoe je je van de hele shobang aan neopreen rotzooi, terwijl je blij en gelukkig vaststelt dat je dat het komende halfjaar niet meer aan hoeft. Alles gaat nat en zanderig in de wagen, en je gooit onder het uiten van een belachelijke afscheidskreet de klep dicht... Bij het verlaten van de parkeerplaats zwaai je nog naar wat kitebuddies en je gaat de baan op. Onderweg bedenkt je dat je best met een biertje aan je lip in een heet bad moet kunnen. Dit is het gevoel waar het allemaal om gaat!

Eind Oktober. De windguru pagina's kleuren weer rood, en de rating-sterretjes worden af en toe blauw. Je gaat zo langzamerhand maar weer eens op zoek naar die lichtstinkende rubber winter-hulpstukken, boots, handschoenen, de shizzle. Je staat nog met je cap in je hand en denkt: die komt later wel. En dan slaat het besef langzaam toe. Check. 1 rechterboot . Check. 1 linkersboot. Check. 1 rechterhandschoen. F*k. Waar is die andere... Je trekt je hele kelder/garage/schuur binnenstebuiten maar nergens kan je de rechter/linker handschoen/boot vinden. De vreugde om alle andere dingen die je wel terugvind wordt neergeslagen door het besef dat je die linkerhandschoen voor eeuwig kwijt zal zijn.
De ene handschoen/boot kijkt je aan als een mistroostig weeskind, als of 'ie wil zeggen: Lul, laat je me eerste de hele winter alleen liggen en nu wil je me gewoon wegsmijten, en vervangen door een nieuwe, omdat dingen zo nodig per paar moeten worden gekocht? Je hebt me nauwelijks tien keer aangehad, en toen was je zo blij met me, wat ben ik dan? Gehakte lever?

Doe het voor je portemonnee, voor de tijd die je niet in de shop hoeft te staan en wel op het water, voor de andere kiter met hetzelfde probleem, voor de handschoen of boot: Post je overgebleven accessoire hieronder, vermeld merk, model, maat, jaar van aanschaf, of het een linker of rechter is en eventueel een foto in dit immense topic, en geef aan hoe je de ruil tot stand wilt brengen.

Het zou helemaal top zijn als de shops hun overgebleven wees-neopreen hier bij zouden posten. Pro's: goodwill, traffic, handel. Cons: je verkoopt mss een paar handschoenen minder...
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #1 November 06, 2008, 12:40:30
edit2Rapporteer  
Inderdaad we zitten in het zelfde schuitje:

1x Mystic Dry Glove, maat M, links mis ik:)
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #2 November 06, 2008, 12:59:50
edit2Rapporteer  
Hier dus ook een Mystic dry glove, linker is kwijt, Maat XXL
Te geef tenzij je 'm echt over hebt.
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #3 November 06, 2008, 22:10:00
edit2Rapporteer  
Ik heb nog een paar maui Magic handschoenen(s of m, ik zal het ff checken), paar keer gebruikt maar ze waren niet gemaakt voor mij Grin.

zal nog wel foto'tje posten
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #4 November 06, 2008, 22:11:51
edit2Rapporteer  
Leuk verhaal maar top dit scheeld michien heel wat weg gegooid geld. Ik ben nu nog niks kwijt maar ik hou dit in de gaten en als ik wat kwijt ben post ik het Wink wat ik over heb
Naish-Kiter

Berichten: 1513
Logs: 0 | 3 uur
Antwoord #5 November 06, 2008, 23:48:47
edit2Rapporteer  
ik ben blij met me handschoene van de lidll ga ze maar weer eens opzoeken
sthr

Berichten: 81
Antwoord #6 November 08, 2008, 00:14:27
edit2Rapporteer  
Hey Martijn, misschien waren ze wel voor mij gemaakt? Spaar ik wat uit en kan ik een donatie doen aan het Idefix goede doel!!!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 November 09, 2008, 21:37:23
edit2Rapporteer  
Hey Martijn, misschien waren ze wel voor mij gemaakt? Spaar ik wat uit en kan ik een donatie doen aan het Idefix goede doel!!!
That's the spirit!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #8 November 26, 2008, 20:41:21
edit2Rapporteer  
Eind november. Op zoek naar orde en ruimte in de donkere dagen ruim ik zo es wat op in de kelder. Bij het verschuiven van doos valt mijn oog op een zwarte dingetje. Nu ja reeds! Is het me toch die effing handschoen! Traditioneel gebeurde dit nadat ik alweer een paar nieuwe had gekocht.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #9 Juli 25, 2009, 21:10:48
edit2Rapporteer  
unsticky...?
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #10 November 10, 2009, 12:25:36
edit2Rapporteer  
unsticky...?
Goed idee Wink
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #11 November 10, 2009, 13:05:24
edit2Rapporteer  
ja joh loopt storm hier
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.