Reflex

Logs: 0 | 20 uur
|
Ok als je een bankrekening koppelt dan betaal je gewoon feitelijk vanuit je bankrekening dus dan kan het wel ja. Top, je gaat er veel plezier aan beleven 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Moet trouwens nog zo'n "hoofdcondoom" / cap hebben  , waar moet ik eigelijk op letten ? Hier wat voorbeeldjes
|
|
|
martijnc

|
Mystic Neo Hood Surf of die oneill
dan komt er helemaal geen water meer in je droogpak met crashes
|
|
|
Reflex

|
Tim beetje laat nu maar ik heb al het spul van Gul gekocht bij wetsuitoutlet. Gul peaked hood bijv. Snap niet dat je het niet gewoon erbij besteld had scheelt verzendkosten 
|
|
|
Retard

|
Goed nieuws, droogpakkie is al onderweg sinds vandaag  Toppers zijn het van wetsuitoutlet  Kan dus gewoon betalen zonder dat er geld op paypal rekening staat, moet je alleen wel je bankrekening gekoppeld hebben. Volgende week 2 weken vrij en dan hopen op veel kitedagen  @ Tim , Slim, Maar hoe doe je dit ??
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
Moet trouwens nog zo'n "hoofdcondoom" / cap hebben  , waar moet ik eigelijk op letten ? Hier wat voorbeeldjesIk heb gewoon een prolimit cap Tim. Zorg er gewoon voor dat die flap over je nekseal valt, zodat je nekseal goed afgesloten is van die kant. Dan komt er echt geen water meer binnen via je nek.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Oke mooi dan neem ik waarschijnlijk de mystic neo hood, had hem ook daar kunnen bestellen ja eigelijk niet aan gedacht. Maargoed nu kan ik hem ook passen en moet toch nog ff langs v/d berg. Zondag lijkt er redelijk uit te zien, hopen dat het zo blijft kan ik me droogpakkie eens testen  @ Richard, check deze linkjes : Bankrekening toevoegen en Bankrekening bevestigen .
|
|
|
|
|
stefanatix
Gast
|
Richardt "Free UK Delivery "
Dus denk alleen als je in de UK woont
|
|
|
martimor

|
Goed nieuws, droogpakkie is al onderweg sinds vandaag  Toppers zijn het van wetsuitoutlet  Parcel tracks Date Time Location Tracking Event 14-12-2009 22:27 International Hub Left origin country 14-12-2009 22:22 International Hub Arrived at outward Office of Exchange 14-12-2009 17:17 North Essex Depot On route to hub 14-12-2009 15:35 North Essex Depot Collected from customer die van mij ook, komt je dit bekend voor  gezellig samen in`t vliegtuig  zaterdag jarig, ga hem dan lekker ff testen, wind lijkt mee te zitten 
|
|
|
Idefixe

|
Zoals het er nu uitziet is mijn pakkie nu ook onderweg! Ben benieuwd. Moet wel zeggen dat die gast daar bij wetsuit outlet razendsnel op alles reageert! Daar kan mening (internet)shop een puntje aan zuigen. ( mot ik natuurlijk wel m'n pakkie op korte termijn ontvangen  )
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
Goed nieuws, droogpakkie is al onderweg sinds vandaag  Toppers zijn het van wetsuitoutlet  Parcel tracks Date Time Location Tracking Event 14-12-2009 22:27 International Hub Left origin country 14-12-2009 22:22 International Hub Arrived at outward Office of Exchange 14-12-2009 17:17 North Essex Depot On route to hub 14-12-2009 15:35 North Essex Depot Collected from customer die van mij ook, komt je dit bekend voor  gezellig samen in`t vliegtuig  zaterdag jarig, ga hem dan lekker ff testen, wind lijkt mee te zitten  Yep dit heb ik ook 
|
|
|
Tim_GTS5

|
Goed nieuws, droogpakkie is al onderweg sinds vandaag  Toppers zijn het van wetsuitoutlet  Parcel tracks Date Time Location Tracking Event 14-12-2009 22:27 International Hub Left origin country 14-12-2009 22:22 International Hub Arrived at outward Office of Exchange 14-12-2009 17:17 North Essex Depot On route to hub 14-12-2009 15:35 North Essex Depot Collected from customer die van mij ook, komt je dit bekend voor  gezellig samen in`t vliegtuig  zaterdag jarig, ga hem dan lekker ff testen, wind lijkt mee te zitten  Haha grappig staat bij mij ook precies zo in die volgorde  , misschien morgen of anders overmorgen in huis dus ! edit: lol , wetsuitoutlet heeft het druk met de pakketjes naar nederland 
|
|
|
|
martijnc

|
jaa zondag word het niet zoo heel erg koud zie ik, 3-4 graden dus valt wel mee
moet alleen eventjes een cap kopen anders vriest me harses eraf
|
|
|
Ride

Logs: 0 | 234 uur
|
jaa zondag word het niet zoo heel erg koud zie ik, 3-4 graden dus valt wel mee
moet alleen eventjes een cap kopen anders vriest me harses eraf
Ach, we hebben een droogpak, dus we gaan door totdat we tussen de ijsschotsen door moeten varen. 
|
|
|
Retard

|
bij mij staat dit 12/11/2009 Pre-Processing 12/11/2009 Processing leave the good ad the neighbour if we are out 12/12/2009 Packing 12/14/2009 Dispatched Dispatched via Royal Mail 12/15/2009 Complete Of kijk ik op een verkeerde plek ... Het lijkt mij dat ik hem ontvangen moet hebben ... ??
|
|
|
martimor

|
bij mij staat dit 12/11/2009 Pre-Processing 12/11/2009 Processing leave the good ad the neighbour if we are out 12/12/2009 Packing 12/14/2009 Dispatched Dispatched via Royal Mail 12/15/2009 Complete Of kijk ik op een verkeerde plek ... Het lijkt mij dat ik hem ontvangen moet hebben ... ?? als het goed is staat er een track & trace nr bij. moet je ff op http://www.parcelforce.com/portal/pw/jump1?catId=500187&mediaId=2600005 kijken, kan je dat nr invoeren en je pakket "volgen" die gasten van wetsuitoutlet zitten nu in een donker hoekje hun ponden te tellen  ze hebben maandag ff een vrachtvliegtuig vol met gul-stuff naar nederland gestuurd edit : zie net dat er bij jouw "dispatched via royal mail" staat, als je een track & trace nr hebt, zou ik royal mail ff googlen en daar kijken.
|
|
|
Tim_GTS5

|
Heb mooi al me pakkie binnen en net even gepast en zit als gegoten, super ook dat fleece pakkie erbij  Trekken jullie alleen dat fleecepak aan of daaronder nog wat (thermo ondergoed)? Alleen jammer van de rits, dat geeft bij mij een bobbel over me schouder (of wordt dat nog soepeler?) wist niet dat hij nog door zou lopen naar je rug. Maargoed ben er zeker blij mee en ben benieuwd hoe het vaart  , nu nog wat wind erbij !
|
|
|
|
martijnc

|
ja tim dacht ook dat die bobbel vervelend was maar daar merk je helemaal niets van met kiten gelukkig 
|
|
|
Reflex

|
Heb mooi al me pakkie binnen en net even gepast en zit als gegoten, super ook dat fleece pakkie erbij  Trekken jullie alleen dat fleecepak aan of daaronder nog wat (thermo ondergoed)? Alleen jammer van de rits, dat geeft bij mij een bobbel over me schouder (of wordt dat nog soepeler?) wist niet dat hij nog door zou lopen naar je rug. Maargoed ben er zeker blij mee en ben benieuwd hoe het vaart  , nu nog wat wind erbij ! Ik trek enkel het berenpak eronder aan. De rits is inderdaad een groot nadeel van de Astro. Heb ik van meerdere mensen gehoord. Dat is dan ook de rede dat ik voor de enforcer gegaan bent. Maar het zal vast wel wennen op den duur.
|
|
|
gebruikersnaam
Geen avatar
|
Ik heb er laatst de wetsuit van mijn vriendin onder gedragen. 2 maten te klein. Geen aanrader, maar wel warm. Mijn konijnenpak thuis laten liggen: sukkel. Het alternatief was langs de kant blijven staan en dat is dus geen alternatief.
|
|
|