wanneer komen de nieuwe magazine uit?

Armaniac

Berichten: 13
Antwoord #50 Maart 12, 2009, 11:43:06
edit2Rapporteer  
JA man er stond eerst week 6 op! de Windmeter heb ik al een tijdje binnen maar de magazine van Acces nog niet gehad.

Hoop dat ie dan eindelijk in week 13 daadwerkelijk verschijnt Grin
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #51 Maart 12, 2009, 20:36:01
edit2Rapporteer  
Zal dan wel week 13 worden, want hoorde net wie er een boardje heeft gewonnen met de foto contest.

Mag van mij ook best verlaat zijn maar dan moet het geen product guide zijn, dat zou erg jammer zijn Sad
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #52 Maart 12, 2009, 21:27:38
edit2Rapporteer  
Mag van mij ook best verlaat zijn maar dan moet het geen product guide zijn, dat zou erg jammer zijn Sad

Kans is toch vrij groot dat het eerste of tweede nummer de product-guide gaat worden omdat het eerste nummer gepland staat voor week 13 en het tweede voor week 15.....
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #53 Maart 23, 2009, 20:59:49
edit2Rapporteer  
zou het dit jaar nog gaan gebeuren?   Grin


sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #54 Maart 26, 2009, 12:33:11
edit2Rapporteer  
zou het dit jaar nog gaan gebeuren?   Grin





nou ben bang van niet,week 13 is nog niet voorbij maar heb weinig vertrouwen dat ie nog ga komen
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #55 Maart 27, 2009, 16:47:16
edit2Rapporteer  
heb net de product guide op de mat gekregen...
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #56 Maart 27, 2009, 16:57:57
edit2Rapporteer  
heb net de product guide op de mat gekregen...

En daar zit je dan bijna 5 maand op te wachten? Of gaat het alvast over het nieuwe 2010 materiaal? 

Zit er niet echt op te wachten dat de eigenschappen van bv de Dos nog even als "nieuws" worden gebracht...  loser

onzin

Berichten: 451
Antwoord #57 Maart 27, 2009, 21:28:54
edit2Rapporteer  
heb hem ook binnen gehad maar waar blijft het gewone magazine dan of was het dit dan voor de rest van het jaar
sjorsie

Berichten: 326
Antwoord #58 April 01, 2009, 21:33:14
edit2Rapporteer  
nou ik heb nog helemaal nix binnen gehad..ik weet niet wat die gasten daar aan het sjouwen zijn.......
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #59 April 01, 2009, 23:06:52
edit2Rapporteer  
De productgids is weer op de mat gedonderd......wat een waardeloos ding, geef mij maar een gewoon blad. Ik vindt het te ziek voor woorden dat we moeten betalen voor deze door kitemerken gesponserde "reviews" en met windsurf spullen bedrukt papier. Had de bomen voor deze gids laten staan, misschien had het wat extra wind opgeleverd en haden we onze tijd zinvol op het water kunnen doorbrengen. Zo dat is eruit......
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #60 April 02, 2009, 21:17:26
edit2Rapporteer  
De productgids is weer op de mat gedonderd...... waardeloos ... door kitemerken gesponserde "reviews" en met windsurf spullen bedrukt papier. Had de bomen voor deze gids laten staan

Helemaal mee eens.
Meer dan de helft verspilling.
Ik heb een NEE/NEE sticker op de brievenbus, kan de postbode de windsurfhelft afscheuren en terugsturen.
Inderdaad overmaatse reclamefolder, geen magazine.
kootsie

Berichten: 444
Antwoord #61 April 04, 2009, 00:36:04
edit2Rapporteer  
Productguides moeten ze verbieden. Doe het dan als bijlage bij een echt nummer. Ze denken toch niet dat ik dat hele fucking ding ga doorlezen? Makkelijk poen verdienen dat is het.
sthr

Berichten: 81
Antwoord #62 April 04, 2009, 19:51:29
edit2Rapporteer  
En.... week 15 is ook weer voorbij!!!!!! Laatste jaar abo denk ik.
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #63 April 06, 2009, 09:08:19
edit2Rapporteer  
En.... week 15 is ook weer voorbij!!!!!! Laatste jaar abo denk ik.

Week 15 is toch deze week??
sthr

Berichten: 81
Antwoord #64 April 06, 2009, 20:29:20
edit2Rapporteer  
Blond........ en ongeduldig ; )
onzin

Berichten: 451
Antwoord #65 April 06, 2009, 22:47:52
edit2Rapporteer  
hoop dan ook wel dat het deze week gaat gebeuren anders is het bye bye soul media en wil ik mn centen terug hebben
Bubke

Berichten: 78
Antwoord #66 April 07, 2009, 00:04:51
edit2Rapporteer  
VOORBEELDBRIEF OPZEGGING ACCESS

Goedenavond,

Bij deze wil ik mijn abonnement op Access Kiteboard Magazine opzeggen.

Het blad is de afgelopen jaren steeds slechter van kwaliteit geworden en is meer een veredelde reclamefolder dan een informatief magazine. Neem nou de product guide; als ik informatie wil hebben over producten kijk ik wel op de website van de betreffende fabrikant…….. Daarnaast heb ik als abonnee op een “kiteboard-magazine” geen behoefte aan heel veel pagina’s windsurfmateriaal…..

Graag ontvang ik van u z.s.m. een bevestiging van deze opzegging.

Mijn gegevens: .......
Silversurfer1

Berichten: 383
Antwoord #67 April 07, 2009, 10:48:09
edit2Rapporteer  
Hallo allemaal,
 
Hier even een reactie van de uitgever, Soul Media.
 
Het 'gekke' is dat de Productguide ieder jaar weer ons best verkochte magazine is (oplage 50.000 stuks). Het meest los verkocht via de kiosk en het meest nabesteld via www.soulonline.nl
 
Het gaat bij de Productguide niet om dat er het nieuwste in staat maar wel een line-up van een groot deel van het 2009 materiaal. Misschien als je niks zoekt op dit moment is het niet zo actueel, maar als je zoekt naar een nieuwe kite, board, trapeze of wetsuit is het een makkelijk naslagwerk. Met alle specs en prijzen. En per categorie. Dus als je bijvoorbeeld een nieuw kitesurf waveboard zoekt staan alle kitesurf waveboards netjes op een rijtje met alle specs en prijzen. Je kan het ook opzoeken op internet maar dan ben je wel langer bezig met het verzamelen van alle info.
 
Surfs up! 
sthr

Berichten: 81
Antwoord #68 April 07, 2009, 21:15:03
edit2Rapporteer  
Oké kan ik me iets bij voorstellen, ik ben er ook niet ongelukkig van geworden maar wanneer komt nr 2 op de mat vallen?????????????????????
kootsie

Berichten: 444
Antwoord #69 April 07, 2009, 21:59:46
edit2Rapporteer  
@ Silversurfer1.

Ten eerste bedankt voor je reactie maar...

Kan wel zo zijn maar er zijn ook veel mensen die zich dood ergeren aan het feit dat je een folder krijgt terwijl je op een magazine geabonneerd bent. Zijn echt verschillende dingen. Dan voel je je dus bekocht. 

Verder mis ik een beetje de logica in je verhaal. Bananen verkopen nog beter. Doen we dan volgende maand allemaal een banaan in de brievenbus?

Magazine = Interviews, verslagen, tests, nieuwe spulletjes, verhalen, rubriekjes
Product guide = Spullen netjes op een rijtje.

Waarom doen jullie die niet als bijlage?
Of leg hem alleen in de kiosk?

Silversurfer1

Berichten: 383
Antwoord #70 April 08, 2009, 14:50:58
edit2Rapporteer  
@sthr; nou de nieuwe ligt al op de pers  Smiley

@kootsie; vorig jaar hadden wel artikelen erin staan en dat is wellicht het overwegen waard om dat volgend jaar weer te doen. Je commentaar nemen we mee. We hebben dit jaar gekozen voor uitgebreide teksten bij de producten zodat je kunt lezen of het een board/kite/trapeze/wetsuit voor jou is, wat de speciale features zijn, wat de specs zijn en wat de prijs is. Verder snap ik je niet helemaal met die bananen. Kijk we maken wel een kiteboard blad dus zullen je niet opeens bananen opsturen. Maar als bijvoorbeeld blijkt dat er behoefte is aan veel meer waverijden dan gaan we daar meer over schrijven. We doen daar regelmatig enquêtes naar. Zo kwam daar ook uit dat mensen graag over materiaal willen lezen en dat de Productguide zeer gewaardeerd word. Als bijlage kost het te veel om te maken helaas. We kunnen het ook alleen opbrengen als we het delen met de windsurflezers. Maar we kunnen er wel weer wat artikelen in zetten om het voor mensen die geen kitespullen zoeken dat jaar tevreden te stellen. Aan de andere kant is het altijd interessant om over kitespullen te lezen. En nogmaals is het misschien nu niet zo actueel voor je maar als kitespullen moet kopen is het een verdomd handige gids.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #71 April 08, 2009, 16:37:51
edit2Rapporteer  
Quote "de nieuwe ligt al op de pers"

Laten we beginnen om iedereen de 1e (productguide) toe te sturen, en dan kijken we weer verder 
wazzaah

Berichten: 876
Antwoord #72 April 08, 2009, 17:57:06
edit2Rapporteer  
Wat leuke artikel erbij maakt het geheel wat leuker en meer te verantwoorden naar je abonnees (5 nummer per jaar, en de productguide tel ik daar zelf niet bij)
Leuke vakantie guide erbij ofzo.
Fly like hell

Berichten: 842
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #73 April 08, 2009, 23:33:12
edit2Rapporteer  
@Silversurfer.

Als de productguide het best verkochte nummer is zal iedereen begrijpen dat jullie hem blijven uitgeven. Kunnen jullie hem dan aub voor mij en wellicht ook voor anderen opleuken met interviews en andere items. Nu heb ik het gevoel dat ik moet betalen voor een gids met standaard verkoop praatjes van leveranciers welke door jullie netjes in rubrieken is ingedeelt. Aan je reacties te zien staan jullie open voor sugesties dus ik hoop dat je hier iets mee kunt. Je zou er mij in ieder geval een heel groot plezier mee doen.

Ik kijk uit naar het volgende "gewone" nummer.

Silversurfer1

Berichten: 383
Antwoord #74 April 09, 2009, 11:51:20
edit2Rapporteer  
@langbeest; bel ff met 0909-0525

@rest; bedankt voor de tips. we nemen het mee!

Rock on!
 Joepie

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.