auto inbraak, kite gejat!!!

agneta

Geen avatar

Berichten: 1
Maart 24, 2009, 14:23:01
edit2Rapporteer  
F****!!! Laurens en ik hebben gistermiddag even internet in zutphen afgesloten 1 uurtje heeft Laurens auto achter het station gestaan. 1 uurtje!!!!Laurens komt bij zijn auto, niet opslot mmmm, zijn fitness spullen op de voorbank uitgezocht, 1 leegkratje bier op de achterbank dat waren er toch drie??! we gingen namelijk boodschappen doen. Laurens dacht nog naja als dat alles is prima!!! toen het besef dat al zijn kite spullen achterin lagen, als een idioot gekeken jahoor zijn Best waroo 2008 11m2 gejat!!!nou ik zou je zeggen we konden wel janken!!!dat was onze herinnering aan het mooie Australie waar we zoveel lol met hem hebben beleefd, GVD!!!
we zijn er allebei zeker van dat de mensen die hem nu in handen hebben er absoluut geen liefde voor hebben en kennen!!!

Nou is mijn vraag aan jullie als jullie een ad zien, waar dan ook die klinkt als: Best waroo 2008 11m2 kleur licht blauw!!!stuur me dan even een mailtje op agneta_enserink@hotmail.com of bel me als je mijn mobile nummer hebt!!!

Alvast heel erg bedankt Laurens&Agneta
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #1 Maart 26, 2009, 23:17:03
edit2Rapporteer  
Getver dit is mooi klote!
Zal de ads in de gaten houden.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #2 Maart 27, 2009, 23:59:32
edit2Rapporteer  
is geen inbraak, voor inbraak is er braak nodig...desalwelteplus ZWAAR niks!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.