Assistenten gevraagd voor omgeving Noord-Holland

Jelle

Berichten: 1293
Mei 03, 2009, 08:33:52
edit2Rapporteer  
Het is heel leuk om les te geven in kitesurfen. De klanten zijn meestal dolenthousiast nadat ze gebodydragt hebben en ze zijn erg gemotiveerd.
Als je er over denkt om kite-instructeur te worden, kun je eens komen kijken of dat echt wat voor je is. Ik kan je opleiden tot IKO-assistent (omdat ik IKO-level2-instructor ben). Al raad ik je aan om je opleiding bij het NKV te doen als je alleen in NL les wilt geven.
Omdat nieuwelingen alles fout doen wat er fout kan gaan, moet je erg je hoofd erbij houden.
Wat minder leuk is, is dat je vaak pas op het laatste moment weet of de les doorgaat. Zeker met die veranderende windvoorspellingen van de laatste tijd.
Minder leuk is ook dat je soms de beste wind van de dag mist als je les geeft. Want de les duurt 4 uur en dan heb je nog de voor- en nabespreking met mij. Maar meestal lukt het wel om nog zelf te varen na of voor de les.
We geven les op de beste lokaties voor de windrichting van de dag. Kijk op www.kitesurfschool.org of onze grondigheid bij jou past. De klanten zijn gemiddeld iets ouder dan bij andere kitescholen.
We beloven ze niet dat ze in 4 uur leren kitesurfen.

- Jelle
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #1 Mei 03, 2009, 08:58:11
edit2Rapporteer  
Offtopic: Even wat heel wat anders waar ik op wil reageren: wat een onzin om een NKV opleiding te nemen. Ik wist niet eens dat het bestond. Wat zijn de voordelen ten opzichte van IKO?  Een opleiding doen die je nergens kan gebruiken alleen in dit kleine landje lijkt me niet echt handig. Wie weet verander je ooit van gedachte en wil je wel een keer les geven in het buitenland. jammer dan...heb je toch IKO voor nodig , maar je kunt wel een verkorte IKO opleiding krijgen als je een NKV opleiding hebt gehad.
Als er gewoon één soort opleiding bestaat dan is dat veel practischer lijkt mij.


Anyway succes dit seizoen!  ThumpsUp
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #2 Mei 03, 2009, 09:14:48
edit2Rapporteer  
Offtopic: Even wat heel wat anders waar ik op wil reageren: wat een onzin om een NKV opleiding te nemen. Ik wist niet eens dat het bestond. Wat zijn de voordelen ten opzichte van IKO?  Een opleiding doen die je nergens kan gebruiken alleen in dit kleine landje lijkt me niet echt handig. Wie weet verander je ooit van gedachte en wil je wel een keer les geven in het buitenland. jammer dan...heb je toch IKO voor nodig , maar je kunt wel een verkorte IKO opleiding krijgen als je een NKV opleiding hebt gehad.
Als er gewoon één soort opleiding bestaat dan is dat veel practischer lijkt mij.


Anyway succes dit seizoen!  ThumpsUp

Dank je wel Jorrit.

Ja daarom schreef ik er ook bij `als je alleen in NL wilt´  maar je hebt gelijk, als je later van gedachten verandert... Toch kan je ook zonder IKO in het buitenland lesgeven.
Als je een beetje in de forums zoekt naar IKO, vindt je wel wat haken en ogen. Het is meer dat ik mensen wil laten weten dat er een keuze is en dat ze moeten onderzoeken wat het voor hen betekent.

/ Jelle
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #3 Mei 03, 2009, 19:41:30
edit2Rapporteer  
Ik snap 't. Het was misschien ook een beetje te offtopic. IKO is ook maar een naam met een kaartje wat je er bij krijgt vind ik. En toch geeft het wel wat vertrouwen naar de klanten. De kwaliteit zit 'm toch voornamelijk in de school en het les geven zelf.

Waar geven jullie altijd les eigenlijk?
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #4 Mei 03, 2009, 21:19:53
edit2Rapporteer  
heb ze zelf van dichtbij meegemaakt en vind persoonlijk de opleiding van het knwv iets uitgebreider als de iko opleiding
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.