Gevonden boardje op Wijk 18-05

Rik-B

Berichten: 11
Mei 18, 2009, 22:50:44
edit2Rapporteer  
Beste kiteboarders,

Vandaag op 18-05 in Wijk aan Zee(bunker) werd ik aangesproken door een voor mij onbekende manspersoon (medekiter).
Hij sprak mij aan en vertelde een heel eind uit de kust board te zijn verloren.
Ik was reeds omgekleed in mijn 'normale' tenue.
En ik beloofde de beste man op zoek te gaan bij de strand opgang van Wijk aan Zee (dorp)
Natuurlijk heb ik deze man geen mobiel nummer gevraagd om hem te kunnen bellen als ik zijn boardje zou vinden.  ThumpDown Embarrassed

Toch mocht het zo zijn dat ik een boardje gevonden heb dat voldoet aan de omschrijving die ik kreeg van de hierboven genoemde manspersoon. Joepie 

Mocht dit verhaal je erg bekend in de oren klinken, én je bent vandaag op Wijk (bunker) je board verloren, neem dan contact met mij op middels een persoonlijk bericht.


justkeepswimming

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #1 Mei 20, 2009, 15:22:59
edit2Rapporteer  
Volgens mij ben ik jou tegen gekomen; ik ging net het water op. Helaas ben ik ook later die dag m'n bordje verloren....
eens even kijken of ik kan vinden hoe ik een persoonlijk bericht kan plaatsen.
Joost
justkeepswimming

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #2 Mei 20, 2009, 15:39:17
edit2Rapporteer  
Gelukt, nu maar hopen dat het mijn bordje is die je gevonden hebt ...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.