Best Waroo 7 met zak en al verdwenen op Oostvoorne

frankite

Geen avatar

Berichten: 11
Juni 02, 2009, 22:34:21
edit2Rapporteer  
Vanavond rond 18.00 op Oostvoorne gekite. Had twee kites (11 en 7) meegenomen naar het strand. Ik ben met de 11 gaan kiten en heb de Best Waroo 7 op het strand gelaten liggen. Rond 20.00 a 20.15 kwam ik van het water en was de Best Waroo 7 met zak en al verdwenen.

Iemand de kite gezien of per ongeluk meegenomen?

In het topvak zit een visitekaartje met naam, telefoonnummer en mailadres, of laat aub hier een bericht achter.

Alvast dank,
Frank.
gecko265

Berichten: 60
Antwoord #1 Juni 02, 2009, 22:54:31
edit2Rapporteer  
Klinkt een beetje alsof je wel heel veel vertrouwen hebt in de goedheid van je medemens... ik zou zeggen check marktplaats of jou kite niet toevallig door iemand doorverkocht wordt. (heb je een foto van je serienummer gemaakt?)
zou ook ff aangifte doen als ik jou was.
persoonlijk laat ik kites die ik niet gebruik nooit op het strand liggen..
Is toch een beetje de goden verzoeken. Je laat je fiets toch ook niet met het sleuteltje er in aan de straat staan?
Tenslotte lopen er niet alleen maar mede kiters op het strand,

het is natuurlijk van de gekke dat je je kite niet kan laten liggen..
ze zouden met hun klauwen van andermans spullen af moeten blijven.
waar halen ze het lef vandaan.... maar je kan ze het wel iets moeilijker maken...

als je iets hebt waarmee je kan aantonen dat het jou kite is (bv serienummer, post het dan ff hier.) dan kunnen anderen ook de 2e hands sites in de gaten houden...
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juni 02, 2009, 22:58:46
edit2Rapporteer  
Wie weet is het per ongeluk gegaan, er zijn zeer veel Waroo's altijd op Autostrand (en waar niet overigens)

Echter mensen vragen mij weleens waarom ik nooit twee kites meeneem het autostrand op. Wel, al een aantal jaren zijn er op mooie dagen dieven actief. Ook het sluiten van het autostrand doet het dievengilde niet tegenhouden.

Balen man, ik hoop dat je je zooi terugkrijgt Undecided

Vroegah wat het zo lekker op playa gewoon je spullen in de auto op slot. Bedankt vogelminnend Nederland! Angry
frankite

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #3 Juni 04, 2009, 22:10:41
edit2Rapporteer  
Dank voor reacties...

Hierbij het volledig signalement:

Best Waroo 2008  7 M2
Lichtblauw (en zwart)
Serial: BEWR807008 01369

Mocht iemand um tegenkomen, dan hoor ik het graag.

En verder alvast excuses aan iedereen met eenzelfde lichtblauwe Waroo; als ik er namelijk op een strand een tegenkom, dan ga ik toch even het serienummer checken...

Groet,
Frank.
LOEN

Berichten: 767
Antwoord #4 Juni 04, 2009, 22:17:19
edit2Rapporteer  
pff wat een ellende!

Laat zelf nooit kites onbeheerd liggen op het strand, wat eigenlijk van de zotte is maar tegenwoordig weet je het maar nooit...
Hoop dat je hem terug krijgt/vind of wat dan ook.

En mocht je hem tegen komen,  je hebt je bar nog  Lips Sealed
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #5 Juni 05, 2009, 10:00:09
edit2Rapporteer  
Tja allereerst spijtig dat dit is voorgevallen en ik hoop dat je hem terug krijgt. Maar mensen zijn toch veel te goedgelovig. Zo zag ik een aantal dagen geleden nog na mijn sessie een bandit dos staan naast iemand zijn auto. Vast vergeten erin te doen maar niet echt slim.
Lex

Berichten: 4827
Antwoord #6 Juni 05, 2009, 12:31:50
edit2Rapporteer  
Pfff, zonde man. Ik zelf pomp altijd allebei me kites op als ik twijfel tussen me 11 en 7. 7 is toch zo opgepompt. dan nemen ze minder snel mee.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.