Board gevonden op Slufter

sugarbabe

Geen avatar

Berichten: 3
Juli 19, 2009, 20:57:22
edit2Rapporteer  
Vandaag buiten op Slufter bij zandbank in de golven boardje gevonden. Als je een boardje kwijt ben stuur ff een mailtje met merk, type en welke stickers erop zitten
Richelle
HDFrank

Berichten: 618
Antwoord #1 Juli 20, 2009, 12:38:16
edit2Rapporteer  
Ik blijf het proberen!

North Dragon L
134 x 43

Rode bovenkant, bruinige onder kant


Grzt Frank
lindasjoukes

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #2 Juli 20, 2009, 22:22:42
edit2Rapporteer  
 Hallo YeSS

Vrijdag 17 juli ben ik een board kwijtgeraakt, een SU2 prorider, het is een wit board met doodskoppen erop. Het is een board van XWORXkiteboarding (surfschool), of de sticker nog te zien weet ik niet zeker. Hopelijk is dit het board dat jij gevonden hebt, dat zou geweldig zijn  Smiley.

Groetjes
lindasjoukes

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #3 Juli 20, 2009, 22:23:26
edit2Rapporteer  
Oeps, de maten zijn 130 - 40.
sugarbabe

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #4 Juli 21, 2009, 18:45:31
edit2Rapporteer  
Hoi Frank en Linda,
helaas doet het gevonden board niet aan jullie beschrijvingen (merk, striping & type). Ik hoop voor jullie dat jullie boards gevonden worden
Richelle
dikkeaadt

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #5 Juli 22, 2009, 07:51:05
edit2Rapporteer  
Hoi Richelle,

ik heb je een pm gestuurd over mijn board gegevens.

Hoor het graag, en goed werk!!

Paul
nilez69

Geen avatar

Berichten: 3
Antwoord #6 Juli 22, 2009, 23:50:52
edit2Rapporteer  
Hi,

Het lijkt me sterk dat mijn board van Z'voort naar de Slufter is gedreven, maar je weet maar nooit. Ik ben mijn North Rocketfish waveboardje van 5'7 kwijt. Het board is onderkant helemaal groen, met zwarte tekens. Bovenkant is groen/wit met wit/zwarte footpads. Geen stickers oid verder erop. Clean boardje, zeg maar.

Groet
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.