Verloren: 3 weke oude Zittrapeze met leash op Autostrand 15-08-09

RobinGrave

Berichten: 56
Augustus 15, 2009, 22:25:12
edit2Rapporteer  
Hey,

Vandaag dacht ik lekker een dagje te gaan kite in oostvoorne. Vorige keer was ik al de onderwater camera van mn huisgenoot verloren, en nu is mijn zittrapeze en leash aan de beurt.

Op de heenweg tijdens het lopen is hij uit mn tas gevallen. Toen ik eenmaal me plekkie gevonden had en me tas openmaakte. Was mijn trapeze weg. Ik terug gelopen. Niks te vinden..

Iemand moet hem meegenomen hebben.. hij kan moeilijk weggewaaid zijn want wind stond er zoiezo al ni ThumpDown
Het is rond 3 uur gebeurd.

Alvast bedankt!!

Edit: Geen capslock-titels


El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #1 Augustus 15, 2009, 22:33:42
edit2Rapporteer  
wil niet betweterig overkomen, maar misschien een tip voor je volgende trapeze of hopelijk word de jouwe terug gevonden, maarre doe hem lekker om. Dan hoef je hem niet te dragen en kan je hem ook niet verliezen.

Maar goed het sucks wel, hoop voor je dat iemand zo eerlijk is en dit leest.
RobinGrave

Berichten: 56
Antwoord #2 Augustus 20, 2009, 13:41:06
edit2Rapporteer  
jah idd dit zal ook de laatste keer zijn.. normaal zou ik het ni zo heel erg vinden. Kan gebeuren..180 euro..tjah das ff slikke..  maarja iedere student heeft weleens zn schrale periode dat er zelfs ff niks te freten valt in huis.. behalve ouwe hamburgers in de vriezer van de vorige zomer...

Margoed om tog even positief te blijve dacht ik het volgende:

.. stel dat ik n funsportpolis verzekering heb. (in de voorwaarde staat dat je Wa verzekerd bent en tegen verlies/diefstal)

Zou ik dit soort dingen dan ook kunne opgeven als vermist.. en hier ook daadwerkelijk een vergoeding voor krijgen


Er zit meestal wel een eigenrisico van 75 euro ofzo aan.. maargoed aan de trapeze zat ook een leash van 40 euro.... 
Retard

Berichten: 782
Antwoord #3 Augustus 21, 2009, 12:34:20
edit2Rapporteer  
tuurlijk dan wel .. alles boven de 75 krijg je terrug
RobinGrave

Berichten: 56
Antwoord #4 Oktober 22, 2009, 18:11:04
edit2Rapporteer  
Heey goed nieuws!!

Ik kreeg paar weken terug een berichtje van een Duitse kitesurfen....Mijn held.

Dit is natuurlijk echt boven verwachtingen. Na 2 weken had ik de hoop opgegeven en maar een nieuwe trapeze gekocht.

Een maand later kreeg ik een berichtje van deze beste man. Via kitehigh had hij gelezen dat ik mijn trapeze in oostvoorne verloren was.

Vandaag heb ik de trapeze eindelijk met de post kunnen ontvangen. Helaas heb ik hem niet in persoon kunnen bedanken.

Maargoed ik ben weer helemaal gelukkig:)


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.