gestolen: 8m RPM zwart/wit/rood kite-only

sanne

Berichten: 256
Augustus 16, 2009, 23:28:41
edit2Rapporteer  
Hallo mede-kiters,

Ik verwacht niet dat het iets oplevert, maar post het toch maar even. Gisteravond, zaterdag 15-8 is mijn splinternieuwe RPM 8m gestolen bij de bus van kiteschool Kitemobile. De kite zat in zijn originele zwarte rugzak en lag direct naast de materiaalbus. Ik wilde na mijn sessie even het zoute water erafspoelen in het zoete IJselmeerwater. Ik ben rond 19 uur het water op gegaan en ben er rond 20:30 weer afgekomen. In die tijd zijn er bijna continu mensen/instructeurs rondom de bus geweest, maar deze hebben niets gezien. Toen ik even ging omkleden is even later de bus weggereden. Ik kwam de bus op mijn weg naar het strand onderweg tegen, wat inhoudt dat mijn spullen daar max. 3 minuten onbeheerd hebben gelegen. Ik vermoed dat mijn kite in die tijd meegenomen is. Ik merkte meteen op dat hij weg was, maar ging er vanuit dat hij in de bus zou zijn beland. Dit bleek 10 minuten later bij navraag niet het geval. Daarna uiteraard niets meer kunnen vinden op het strand.

Het gaat om een zwarte RPM 8m, met witte vlakjes en een rode streep erop gedrukt. Hij zat in de zwarte rugzak met zilveren letters waarin hij geleverd wordt. Gelukkig kite-only.

Als iemand iets heeft gezien, of ergens iets hoort of een opvallende advertentie ziet hoor ik het graag!

Vriendelijke groet van een verdrietige kiter die nou nog steeds niet weet hoe die RPM voelt in lekkere wind!
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #1 Augustus 16, 2009, 23:52:00
edit2Rapporteer  
Serieus? Wat balen man. Jammer dat mensen niet van een andermans spullen af kunnen blijven, of ze nou onbeheerd of achter slot en grendel liggen.

Vraag me alleen wel af waarom je je spullen onbeheerd achter laat.
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #2 Augustus 17, 2009, 12:39:58
edit2Rapporteer  
klote!
Waar is dit gebeurd?
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #3 Augustus 17, 2009, 12:44:04
edit2Rapporteer  
hmmmm, ik zie nu net op HL dat het op Workum gebeurd is.....
sanne

Berichten: 256
Antwoord #4 Augustus 17, 2009, 14:42:51
edit2Rapporteer  

Vraag me alleen wel af waarom je je spullen onbeheerd achter laat.

Mijn spullen lagen bij de bus van Kitemobile, waar ook altijd wel iemand bij in de buurt is. Zo niet leg ik mijn spullen meestal in de bus. Je kan niet meer met de auto bij het strand komen, waardoor je een beetje wordt gedwongen alle spullen die je wilt gebruiken in een keer naar het strand te nemen.
Toen ik na het kiten alvorens mijn spullen op te ruimen nog snel ff een droog shirt uit de auto ging halen stond iedereen nog om de bus en meen ik mijn kite nog te hebben zien liggen te midden van iedereen. Toen ik van de auto terug kwam lopen reed de bus met instructeurs net weg. Ik vermoed dat in die drie onbeheerde minuten iemand die tas heeft meegepikt.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.