Onyx Kiteboard "verloren" !!!

Dutch2K

Berichten: 3
Augustus 21, 2009, 19:03:53
edit2Rapporteer  
Net een nieuw Brunotti Onyx kiteboard gekocht (5 weken geleden) en nu zo stom geweest om hem op de parkeerplaats bij het Autostrand (Oostvoorne) te laten liggen vanmiddag  Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

Ja .... ik weet het eigen schuld .... maar toch. Als iemand het board gevonden heeft, dan graag een reply op Kitehigh.

ThanX.


Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #1 Augustus 22, 2009, 09:12:14
edit2Rapporteer  
Ik kreeg net een berichtje binnen van een Oosterbuur die gisteren een boardje heeft gevonden.  Ik stuur je wel even en PB tje dan

Hallo Idefixe,

ich habe heute nachmittag (21.08.) auf dem Parkplatz vom Autostrand ein Board gefunden. Es gehört sehr wahrscheinlich einem Niederländer.

Könntest Du das bitte in die NL-Foren posten?

Vielen Dank

André

linkje
El Banditos

Berichten: 955
Antwoord #2 Augustus 22, 2009, 09:55:43
edit2Rapporteer  
wow hopen voor je dat dat hem is, wel erg netjes zeg. Klasse!!
Dutch2K

Berichten: 3
Antwoord #3 Augustus 22, 2009, 20:43:40
edit2Rapporteer  
Hi,

Dat zou heel mooi zijn !!!

Kan iemand van het forum mij in contact brengen met degene die mijn board waarschijnlijk gevonden heeft?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #4 Augustus 23, 2009, 21:18:53
edit2Rapporteer  
je hebt een PB met het mail adres ontvangen.
Grtz
Dutch2K

Berichten: 3
Antwoord #5 Augustus 23, 2009, 21:37:45
edit2Rapporteer  
Super !!!

Zojuist per mail contact gehad. Volgende week neemt hij (of een vriend) het board mee naar Nederland.

Onwijs gaaf dat er nog mensen zijn die een dergelijk duur stuk "speelgoed" terug geven aan de rechtmatige eigenaar. Dat maak je niet altijd mee.

Ik zal de eerlijke vinder netjes belonen. Vindersloon hoort wat mij betreft nog steeds bij de waarden en normen.

ThanX
 YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS YeSS
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.