Boardje is weer terecht !!! 11-9-09 "Fel Groen" kite-board verloren IJmuiden

Jussie

Geen avatar

Berichten: 5
September 11, 2009, 22:37:01
edit2Rapporteer  
Ik heb mijn boardje terug gevonden!!!!!!!!!!

Hij is weer terecht Joepie

Vandaag 11-9-09 aan het kite geweest op het strand bij IJmuiden (pier zeide) rond de klok van 16:30

Ben helaas bij een val mijn boardje verloren in het water, en heb hem niet meer terug kunnen vinden!

Wie O wie is de eerlijke vinder! Ik heb zelf de kust lijn naar het zuiden een behoorlijk eindje afgelopen maar helaas!
Niets terug kunnen vinden.

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wie de vinder is InLove. Dan kan ik weer snel het water op en knallen!

Greetz
Justin Embarrassed ThumpsUp
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #1 September 12, 2009, 14:32:45
edit2Rapporteer  
Justin het merk en type van het boardje zou wel makkelijk zijn voor de eventuele vinder.
Jussie

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #2 September 13, 2009, 11:46:13
edit2Rapporteer  
Het betreft een Gaastra force boardje.
Kafly

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #3 September 18, 2009, 13:02:49
edit2Rapporteer  
Geweldig! Gefeliciteerd!
Ik ben mijn appeltjesgroene / roze North Paris Board op dezelfde dag verloren! Maar dan in Zandvoort. Ik hoop nog steeds op een bericht, maar vrees dat ik nu na een week niks meer zal horen.... Fijn om te horen dat er dus ook mensen bestaan die een gevonden board wel terug naar de eigenaar brengen!
Nog ideeën of tips?

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.