Muiderberg Bandit UIT boom

ditispablo

Berichten: 259
September 17, 2009, 16:07:23
edit2Rapporteer  
Ok, het was al een topicje hier

http://www.hanglos.nl/forum/193687/kiteforum-muiderberg-16-09-09.html

Ik heb maandag 14/9 mn wit/bruine BanditDos10 in de boom gevaren op Muiderberg/2e kom, erg stom, ik weet !

Een hele middag met andere kiters en 5 man brandweer ladders, haken, lijnen druk bezig geweest (waarvoor betaald) maar kregen hem er echt niet uit Angry

Een aantal kiters weet dit inmiddels en gister hing hij er nog. Vandaag ben ik met materiaal weer gaan kijken en hij is weg !

Respect voor degene die dat gelukt is, erg knap !

De vraag: als jij dit bent of degene kent, wil je je per PM ( evt anoniem) bekendmaken om mn kite terug te geven, uiteraard tegen passende beloning en diep respect. Nou ja, en als je dit leest en dat niet doet..heb ik vette pech en heeft diegene geen soul..
Aloha

P
naja

Berichten: 355
Antwoord #1 Oktober 13, 2009, 10:29:27
edit2Rapporteer  
Ok, het was al een topicje hier

https://www.hanglos.nl/forum/193687/kiteforum-muiderberg-16-09-09.html

Ik heb maandag 14/9 mn wit/bruine BanditDos10 in de boom gevaren op Muiderberg/2e kom, erg stom, ik weet !

Een hele middag met andere kiters en 5 man brandweer ladders, haken, lijnen druk bezig geweest (waarvoor betaald) maar kregen hem er echt niet uit Angry

Een aantal kiters weet dit inmiddels en gister hing hij er nog. Vandaag ben ik met materiaal weer gaan kijken en hij is weg !

Respect voor degene die dat gelukt is, erg knap !

De vraag: als jij dit bent of degene kent, wil je je per PM ( evt anoniem) bekendmaken om mn kite terug te geven, uiteraard tegen passende beloning en diep respect. Nou ja, en als je dit leest en dat niet doet..heb ik vette pech en heeft diegene geen soul..
Aloha

P


Waarvoor betaald' , heb betrouwbare inside informatie vanuit de brandweer zelf dat er aanvankelijk wel een rekening zou komen omdat je zelf had gebeld,maar omdat het niet is gelukt is er uiteindelijk geen rekening gekomen.
Druk mij maar voorzichtig uit: heel merkwaardig! Shocked
ditispablo

Berichten: 259
Antwoord #2 Oktober 17, 2009, 23:33:01
edit2Rapporteer  
@naja
Jij bent op de hoogte en..
Eerlijk toegegeven: je hebt gelijk, ik heb akkoord gegeven op een rekening die ik tot op heden niet heb ontvangen, om voor mij onbekende reden, maar coulance van de brandweer Muiden -die zn stinkende best heeft gedaan voor me- zou top zijn !

Meer goed bericht:
Bou, professioneel bomenverzorger van beroep heeft mijn kite inderdaad 2 dagen later uit de boom gepeuterd en ik heb hem-redelijk onbeschadigd- vandaag terug in ontvangst kunnen nemen. Super natuurlijk dat hij dat gedaan heeft; een kiter met soul, zoals het hoort
Dus voor een indruk hoe hij te werk is gaan op 15 meter of: als je nog een keer zijn hulp nodig hebt voor een kite of zieke boom: www.boomverzorgen.nl

Hopelijk nooit meer nodig zo'n actie en..Mijn weekend is goed !
P
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #3 Oktober 17, 2009, 23:46:45
edit2Rapporteer  
Waarom zoveel later pas terug?

Kreeg ie berouw, was ie niet meteen verkocht?....

Dat begrijp ik nou niet. Huh
ditispablo

Berichten: 259
Antwoord #4 Oktober 17, 2009, 23:54:06
edit2Rapporteer  
Tja, ik had er geen telefoonnummer oid opstaan en hij kwam pas laat achter mijn verhaal, zie hier. Ik was ook positief verrast :-)
 
quote bou Hanglos:
Ha ha! nee hoor Pablo blies zeker niet zo hoog van de toren want dan had ie zijn kite er zelf wel uitgehaald. Ik had die woensdagavond gekite en zag nog een kite zonder baasje in de boom hangen. Omdat dat niet de beste plek is voor zo'n ding had ik hem eruit gevist. Had mn bomenklimspullen nog in de auto liggen van een klus die middag. Dat was de story.

Had al op google gekeken, kiterepair gebeld, alle kitematties gevraagd maar niemand wist er wat van. Tot ik gister een link kreeg naar dit topic.


Vanmiddag de emotionele hereniging en ik een kratje Palm. Iedereen blij!Smiley Zo en nu kunnen we allemaal weer mooi gaan kiten na dit avontuur.

kite in de boom?? Bel/mail me maar want die krijg je er meestal niet onbeschadigd en zomaar uit.



Bou
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.