verloren kiteboard north kontact 5,10

joseswart1

Geen avatar

Berichten: 1
Oktober 12, 2009, 17:24:06
edit2Rapporteer  
Beste kite surfers,

Kunnen jullie mij helpen mijn kiteboard terug te vinden.
Vandaag (maandag 12 oktober) ben ik samen met een aantal vrienden (Richard en Johan Straatman, Ruud Bakker, Martijn de Wit en Ike Frans)om half tien gestart met een downwinder naar Wijk aan Zee vanaf Camperduin. Het begon super met een side ofshore windje en mooie golven. Echter bij Bergen bleek de Noord Oosten wind toch wat te zwak. Een aantal kites gingen te water en ikzelf verloor mijn board. Het board is een directional van North (wit met groene vinnen en een groene voetpad, 5,10 uit 2009)ik had het board net een aantal weken in bezit dus baal aardig van dit voorval. Vermoedelijk is het board richting Wijk aan Zee gedreven dus kiters in Castricum en Wijk aan Zee hebben het board wellicht voorbij zien komen. Als je iets weet of je hebt het board gevonden kun je dan contact met mij opnemen (50 euro voor de eerlijke vinder)? Ik ben te bereiken op het nummer 0619482249 of per mail jl_swart(at)hotmail.com
groet van Jose Swart
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.