autoinbraak slufter

mauske

Geen avatar

Berichten: 11
Oktober 17, 2009, 19:02:56
edit2Rapporteer  

Vanmorgen even lekker kunnen kiten op de slufter, dus ik zeg nog tegen mn maatje voor we naar de auto lopen; "mijn dag kan niet meer stuk``.
Bij de auto aangekomen echter een groot anti-climax als blijkt dat het rechterachterruitje is ingetikt
en onze mobieltjes en portemonnee´s gejat zijn. ThumpDown

Heb je misschien iets gezien of gevonden van wat mogelijk is weggegooit na de inbraak laat het me aub even weten.

grz maus
Ozzie Wright fan

Berichten: 657
Antwoord #1 Oktober 17, 2009, 19:09:20
edit2Rapporteer  
wat een hufters zeg...
Ron Rodeo

Berichten: 4486
Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #2 Oktober 17, 2009, 19:12:49
edit2Rapporteer  
kl*te man, niet om het een of ander maar stond je auto misschien tussen de 2 containers in.....

meestal pakken ze alleen die auto's omdat het heterdaad betrappen moeilijker is.

sterkte!
hijo del viento

Berichten: 2061
Logs: 0 | 777 uur
Antwoord #3 Oktober 17, 2009, 19:13:07
edit2Rapporteer  
Tjonge zeg gaat dat gekloot nu al weer beginnen!! Gaan we eindelijk de rustige periode in, begint ook gelijk deze flauwekul weer.
mauske

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #4 Oktober 17, 2009, 19:20:03
edit2Rapporteer  
Vanmorgen echt lekker kunnen kiten op de Slufter, na het kiten terug bij de auto echter een grote anti-climax als blijkt dat het rechter achterruitje van mijn auto is ingetikt en de mobieltjes en portemonnees van mij en mn maatje zijn gestolen ThumpDown

Flink balen dus....

Iemand dit vaker meegemaakt? En wat doe je eraan om het te voorkomen?

grz maus
Parkie

Berichten: 1640
Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #5 Oktober 17, 2009, 19:53:39
edit2Rapporteer  
Wij zijn vandaag ook op de slufter geweest, ik heb niks gezien verder.
Balen man, zijn we nu nergens meer veilig.................

Ik heb al een paar keer eraan gedacht om een autokluisje te monteren.
Ga het na dit bericht toch echt serieus overwegen.

Sterkte.

http://www.secuplus.nl/SP2010NL/stelvio.html?gclid=CMSWypXTxJ0CFVtn4wodGS_rrg
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #6 Oktober 17, 2009, 19:57:33
edit2Rapporteer  
Op ouddorp vandaag precies hetzelfde gebeurd bij een maat zn auto: ruitje ingetikt en mobieltje  weg, verder niks gelukkig.....

Zouden het dezelfde gasten zijn geweest die n rondje gedaan hebben?

[EDIT:] Je twee topics samengevoegd.
Marko

Berichten: 1650
Antwoord #7 Oktober 17, 2009, 20:04:44
edit2Rapporteer  
zeer klote ik was vandaag op brouwersdam maar heb niks gezien of gehoord...
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #8 Oktober 17, 2009, 20:38:14
edit2Rapporteer  
Het dievengilde is ook niet zo heel slim, vind ik. Ik vraag me vaak af waarom ze niet achter me aan lopen, om zodra ik het water op ben, de autosleutel uit mijn tas te halen. Hebben ze meteen de hele auto en het valt nog minder op ook.
Sukkels zijn het.
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #9 Oktober 17, 2009, 20:49:19
edit2Rapporteer  
Het dievengilde is ook niet zo heel slim, vind ik. Ik vraag me vaak af waarom ze niet achter me aan lopen, om zodra ik het water op ben, de autosleutel uit mijn tas te halen. Hebben ze meteen de hele auto en het valt nog minder op ook.
Sukkels zijn het.


Breng ze even op ideeen  loser
mauske

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #10 Oktober 17, 2009, 20:55:45
edit2Rapporteer  

Citaat
kl*te man, niet om het een of ander maar stond je auto misschien tussen de 2 containers in.....

meestal pakken ze alleen die auto's omdat het heterdaad betrappen moeilijker is.

sterkte


stond idd langs zo´n container, ik denk is iets aangenamer met omkleden een beetje uit de wind.

ook niet voor herhaling vatbaar dus...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #11 Oktober 17, 2009, 21:22:43
edit2Rapporteer  
Oh, en wat deden jullie op sluf eigenlijk met nno nu het zee gedeelte en blokkendam door de werkzaamheden verboden gebied geworden zijn?

Lekker aflandig op de punt varen is nou niet echt een een hele strakke actie met dit buiig en koude weertype......
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #12 Oktober 17, 2009, 22:17:15
edit2Rapporteer  
@jacq: als een brave burger als ik het kan bedenken......
mauske

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #13 Oktober 18, 2009, 09:15:02
edit2Rapporteer  
is toch eigen risico, de omstandigheden waren super! Zolang je niet te ver uitvaart kan er in mijn ogen niet zo heel veel gebeuren bij noorderwind op de slufter. (staat ook op hanglos bij de spot)

Had liever het topic bij nieuws en discussie laten staan in de plaats van op deze toer te beginnen, op die manier bereik je meer mensen en krijg je misschien wat meer tips waar je iets mee kunt.

Zou fijn zijn als je hier iets aan kon doen natuurlijk.

Citaat

Oh, en wat deden jullie op sluf eigenlijk met nno nu het zee gedeelte en blokkendam door de werkzaamheden verboden gebied geworden zijn?

Lekker aflandig op de punt varen is nou niet echt een een hele strakke actie met dit buiig en koude weertype....


mauske

Geen avatar

Berichten: 11
Antwoord #14 Oktober 18, 2009, 20:24:28
edit2Rapporteer  
mijn telefoon is teruggevonden! super!
Fabian Mac

Berichten: 11
Antwoord #15 Oktober 19, 2009, 12:10:32
edit2Rapporteer  
ik denk dat het het belangrijkst is dat je geen waardevolle spullen in het zicht hebt liggen. Iemand die hard geld nodig heeft zal altijd eerst gaan voor het geld en daarna voor de goederen die hij snel kan verkopen... zorg dat je auto in het zicht staat en haal je radiofrontje er uit, that will do the trick Smiley
Gewoon_Mart

Berichten: 1050
Logs: 0 | 428 uur
Antwoord #16 Oktober 19, 2009, 12:51:49
edit2Rapporteer  
mijn telefoon is teruggevonden! super!

Yeah!! gelukkig, maar blijft *** natuurlijk!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.