Scheveningen, bar gevonden 25/10

Yoram

Berichten: 1217
Oktober 25, 2009, 21:40:08
edit2Rapporteer  

Vandaag 25 oktober ging ik als laatste van het strand van Scheveningen weg, uurtje of 19hr. Na een zoekactie over het strand naar mijn eigen board, helaas niet gevonden trof ik daar nog wel een achtergelaten bar aan.

Iemand die op 25 oktober op Scheveningen was en zijn bar kwijt is? Geef een gil op msnVERWIJDERDIT(at)yoram punt eu of bel/sms op 06-17593718. (Geef wel even het merk bar door, zodat ik weet dat het de rechtmatige eigenaar is).

Yoram
Gaz

Geen avatar

Berichten: 4
Antwoord #1 Januari 22, 2010, 10:56:03
edit2Rapporteer  
Hi Yoram,

Ik heb het volgende bericht al elders op het forum geplaatst. Ik vermoed dat dit om dezelfde bar gaat. Ik zou graag zsm. in contact met je komen omdat ik de bar zondag nodig heb op voor een kite-trip!!!

Tijdens het inpakken gisteravond (21-01-2010), kwam ik erachter dat ik mijn bar+lijnen kwijt ben!!! De laatste keer dat ik deze heb gebruikt was zo'n 2 maanden geleden op het strand van Scheveningen ter hoogte van het Jumpteam.

Als iemand deze heeft gevonden, hou ik me aanbevolen!

Gaarne reacties naar 06 - 48 955 665

Alvast bedankt!

Gary

Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #2 Januari 22, 2010, 10:58:31
edit2Rapporteer  
2 maanden geleden is eind november.
Radical Ronnie

Berichten: 386
Logs: 0 | 1555 uur
Antwoord #3 Januari 22, 2010, 12:06:22
edit2Rapporteer  
Klopt reflex, maar datum klopt echt!

Mijn engels-sprekende kite-vriend Gary (login Gaz) heeft op 25-10 zijn board verloren (zie een post hiervan ergens lager) . Na aankomst op het strand heeft hij te snel zijn spullen opgeruimd om daarna langs de kustlijn naar zijn board te kunnen zoeken. In de verwarring is hij zijn bar vergeten in te pakken.

Omdat hij daarna niet meer heeft gevaren, heeft hij de bar niet eerder gemist. Ik heb de oproep voor hem geplaatst, omdat hij de Nederlandse taal daarvoor niet genoeg beheerst. Hij schatte zo'n 2 maanden geleden voor het laatst te hebben gevaren, vandaar...

Ik kan mezelf zelfs herinneren (destijds, toen hij zijn board kwijt was) , de post van yoram te hebben gelezen... Toen dacht ik nog: Welke verstooide professor vergeet er nou zijn bar+lijnen? Blijkt achteraf allemaal dezelfde man te zijn...  Undecided

Gr., Ron
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #4 Januari 22, 2010, 13:15:06
edit2Rapporteer  
Kan uiteraard gebeuren Ronnie, gaf enkel aan dat deze bar een maand eerder gevonden is dan Gaz aangaf. Laten we maar hopen dat dit hem is  Smiley
Yoram

Berichten: 1217
Antwoord #5 Januari 22, 2010, 14:52:11
edit2Rapporteer  
Zonjuist telefonisch contact gehad met Gary, helaas is hij een ander merk bar kwijt dan de bar welke ik heb gevonden. Gary nog succes gewenst met het vinden van jouw bar en een goede kitetrip toegewenst. (Gary mist een Nobile bar voor de verduidelijking).

De bar die ik heb gevonden wacht tot nog toe nog steeds op zijn oorspronkelijke eigenaar!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.