Gestolen! Bandit3 10 + carved imperator te Lelystad

Nazar

Berichten: 385
November 10, 2009, 12:33:54
edit2Rapporteer  
Afgelopen nacht is in Lelystad 1kite bandit3 10,(net gekocht), kleur bruin/wit, carved imperator kleur groen/wit met LF pads&straps uit mijn auto gestolen. Mochten deze te koop worden aangeboden laat het dan even weten alvast bedankt allemaal!!!

mijn nummer is: 06xxxx (stuur aub een persoonlijk bericht)

[Edit] Hoe erg dit ook is, we willen graag duidelijke topic-titels zonder capslock erin, ook heb ik voor je eigen "veiligheid" je 06 aangepast voordat in een bellijst terecht komt via automatisch nummerzoekende programma's

Succes met dat tuig opsporen, geen spullen onnodig in je auto laten liggen blijkt maar weer.


Nazar

Berichten: 385
Antwoord #1 November 10, 2009, 15:55:57
edit2Rapporteer  

Ik heb net via-via-via mijn kitespullen teruggekregen. Ben echt ontzettend dom geweest om ze in de auto te latten liggen. Maar ik heb er nu wel van geleerd, dus het gebeurd echt nooit meer en dat raad ik jullie ook aan.
Mensen die het hebben gedaan wisten niet eens wat het was, dus kitesurfers hebben hier niets mee te maken(ben echt blij dat het zo is).

Ik wil nog iedereen bedanken voor de hulp.


P.S. thnx voor edit.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #2 November 10, 2009, 15:56:59
edit2Rapporteer  
Oke, en wat is het verhaal nou precies?
mbetz

Berichten: 576
Antwoord #3 November 10, 2009, 16:09:44
edit2Rapporteer  
Nazar,
Dus jouw spullen worden gestolen en dan weer teruggebracht??
Steekt hier nog meer achter??
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #4 November 10, 2009, 16:17:15
edit2Rapporteer  
Ik zal even gokken.... Misschien heeft iemand de spullen uit de auto gehaald voor een stukje zaakwaarneming, omdat hij/zij zag dat de raam was ingeslagen, en heeft de spullen  later terug gegeven?

Is in het algemeen wel handig als een topicstarter even verteld hoe het afgelopen is.
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #5 November 10, 2009, 16:39:02
edit2Rapporteer  
ik heb ze meegejat maar zag toen dat het bandit was en heb teruggegeven.
Nazar

Berichten: 385
Antwoord #6 November 10, 2009, 16:43:45
edit2Rapporteer  
Paar dronken idioten hebben gisteren avond mijn spullen gejat. Ik ging vandaag naar school en had gezien dat mijn spullen waren gestolen. Dus heb vrienden van me gebeld om te vragen of zij het waren. Helaas maar dat waren ze niet, dus door paar andere mensen te bellen(lelystad is niet groot) zijn we gelukkig achtergekomen wie het was en zo heb ik mijn spullen weer opgehaald.
mocem

Berichten: 874
Antwoord #7 November 10, 2009, 17:09:47
edit2Rapporteer  
heb je het recht in eigehanden genomen of netjes naar de politie wat toch geen zin heeft.
sjef

Berichten: 599
Antwoord #8 November 10, 2009, 17:25:11
edit2Rapporteer  
Maandag nacht dronken? Waar gaat het heen met de wereld!!!

Maar relaxt dat je je gear terug hebt.
@LaurenS

Berichten: 6454
Antwoord #9 November 11, 2009, 00:54:35
edit2Rapporteer  
Vaag verhaal,het zal wel  ThumpDown..............
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #10 November 12, 2009, 15:12:31
edit2Rapporteer  
Lelystad is niet groot  Huh

Horen straks weer in het nieuws dat daar ergens een lijk is gevonden, dan weten wij weer genoeg. Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.