Board weg op Brouwersdam: F2 XTC

Reitse

Berichten: 2
Mei 31, 2010, 13:13:36
edit2Rapporteer  
Heeft iemand gister (zondag 30 mei) rond 19:30 bij Brouwersdam mijn windsurf board gevonden? Het gaat om een F2 XTC 103 liter uit 2008. Ik had het board tijdens het opruimen even tegen de duin gelegd zodat deze niet zou wegwaaien, maar is vervolgens door iemand meegenomen. Het board zat in een grijs/blauwe board bag. Verder is het board wit met blauwe graphics en er zit een kras bij de rail aan de zijkant.

Hij was nog bijna gloednieuw (afgelopen zomer overjarig gekocht) dus hopelijk kan iemand mij helpen mijn board terug te krijgen, maar ik vrees het ergste Embarrassed
lawalata

Geen avatar

Berichten: 32
Antwoord #1 Mei 31, 2010, 15:22:23
edit2Rapporteer  
Damn sommige mensen kunnen ook niet van ander mans spullen blijven...? Ik was mijn board gisteren ook kwijtgeraakt op het water... Heb de knrb, politie zeeland en kitehigh op de hoogte gehouden. Binnen 20 min kreeg ik een bericht van de politie dat een duits stelletje mijn board had gevonden, over geluk gesproken! Ik hoop echt dat jij je board nog terug ziet want het is echt zo klote als je hem kwijt bent, vooral in jouw geval!

Ik sta zelf soms ook op de brouwersdam en zal mijn ogen open houden!

Succes ermee...
Reitse

Berichten: 2
Antwoord #2 Mei 31, 2010, 15:59:52
edit2Rapporteer  
Thnx!
Ik heb inmiddels ook een afspraak gemaakt bij de politie om aangifte te doen van diefstal.
ash

Berichten: 256
Logs: 0 | 33 uur
Antwoord #3 Mei 31, 2010, 18:44:32
edit2Rapporteer  
Hou de advertenties in de gaten, wie weet staat jouw board erbij.
Mocht je nog een andere plank willen kopen, ik heb er nog een te koop.
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #4 Mei 31, 2010, 20:10:58
edit2Rapporteer  
Zo'n zelfde?  Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.