Kiten op Fuerteventura

leonmeijer

Berichten: 107
Augustus 15, 2010, 20:13:09
edit2Rapporteer  
Medio september ga ik naar Fuerteventura om te kiten. Ik ben een beginner en dit zal mijn eerste keer kiten worden buiten het onze mooie sport Workum. Heeft iemand nog goede bruikbare tips voor mij.
Ik ga denk ik naar flag beach en overnacht dan in Corralejo.

Auto huren? Beste hotel vlak bij het strand? Andere kite spots?

Ik hoop natuurlijk op een ractie zodat ik snel kan boeken.

Groet,
Leon
Frank77

Berichten: 690
Antwoord #1 Augustus 15, 2010, 20:41:00
edit2Rapporteer  
ff zoeken op kitehigh op fuerte en je ziet al heel wat info

bv

http://www.low-cost-car.com/car_hire/_low_cost_car_.php

http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=38116.0
Kitemaster

Berichten: 365
Antwoord #2 Augustus 15, 2010, 21:16:41
edit2Rapporteer  
ik ben er met 3 maten in 2008 geweest. wij zaten in app in coralejo en idd kiten op flagbeach. Auto huren is ideaal. en helemaal niet zo duur.

lopen is echt te ver.

wij hadden een toyota auris gehuurd toen.

wij zaten in de goedkoopste appartementen die er waren. sober, maar gewoon goed genoeg..... als t maar waait namelijk.

naam kom ik ff niet op

neem wel schoentjes mee want bij eb heb je scherpe rotsten op flagbeach!!!!!

je haalt je voeten anders zeker open....

have fun!
leonmeijer

Berichten: 107
Antwoord #3 Augustus 15, 2010, 21:17:46
edit2Rapporteer  
Dank je Frank! Maar ik was ook meer opzoek naar info of ik als beginner meer te zoeken heb in bijvoorbeeld Hurghada of Fuerteventura...
leonmeijer

Berichten: 107
Antwoord #4 Augustus 15, 2010, 21:27:41
edit2Rapporteer  
Hoi Kitemaster,
Zoals je al gelezen hebt ben ik dit jaar pas begonnen met kiten. Is dit wel een goede spot voor een beginner?

Thanx voor de tip van de schoenen want die heb ik nog niet. Workum he..haha
erik1970

Berichten: 14
Antwoord #5 Augustus 15, 2010, 22:21:04
edit2Rapporteer