Noordwijk: regels?

sjimmie
Gast
Juli 29, 2004, 14:27:46
edit2Rapporteer  
He mensen,

Morgen ga ik misschien naar Noordwijk. Onlangs las ik iets over dat je lid moet zijn van de club, of dat je met een vestje aan moet varen... Wie weet meer, want het lijkt me achterlijk als ik daar niet zou mogen kiten!

thanks
rooii
Gast
Antwoord #1 Juli 29, 2004, 15:38:13
edit2Rapporteer  
hier staat dat het niet verboden is toch ???

http://www.kitehigh.nl/showspot.php?s=noordwijk_kitesurf_locatie_spot

ralph local@noordwijk

Berichten: 412
Antwoord #2 Augustus 01, 2004, 10:37:31
edit2Rapporteer  
zitten allemaal aso's daar
Alex.....
Gast
Antwoord #3 Augustus 01, 2004, 10:40:28
edit2Rapporteer  
X10kiter ...... vertel......
ralph local@noordwijk

Berichten: 412
Antwoord #4 Augustus 01, 2004, 11:20:28
edit2Rapporteer  
als je daar kite.....

dan weet je dat zelf ook wel...

k ga geen namen noemen
Alex.....
Gast
Antwoord #5 Augustus 01, 2004, 11:21:16
edit2Rapporteer  
ooooh okay.....  ???
KiteBoedha

Berichten: 133
Antwoord #6 Augustus 01, 2004, 21:54:13
edit2Rapporteer  
Hoi,

beetje te laat voor jouw vraag, maar het zit als volgt. In noordwijk is het inderdaad toegestaan te starten en landen in een strook voor het clubgebouw van de KSN (kust surfvereninging Noordwijk). Door de gemeente is een ontheffing verleend aan de club en haar leden. Officeel dien je dus lid te zijn van de KSN. Leden dragen inderdaad een lycra met lidmaatschapnummer en logo. Ook dit is een voorwaarde gesteld door de gemeente Noordwijk.  De politie treed momenteel veelal waarschuwend op tegen kitesurfers die zonder lycra varen echter er is nog niet (let op NOG niet) bekeurd.

Er bestaat de mogelijkheid om daglid te worden dit kost  meen ik 5 euro je krijgt dan een lycra voor daglid en een konsumptie ook mag je gebruik maken van het clubhuis, douches en indien nodig geen kosten voor een redding door de club rescueboot.

Wat betreft die ASO´s kan me niet voorstellen dat dat leden zijn, het is juist een super relax´t spotje waar het heerlijk vertoeven is. Veel kiters het ware strandleven genieten en men nooit  beroerd is elkaar te helpen.

Groet Heiko   :Smiley hoop je eens te zien op deze spot.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.