[Ervaring] bar in arm

#VENTIEL#

Berichten: 48
Oktober 04, 2010, 18:06:47
edit2Rapporteer  
zondag is mijn bar door midden gebroken in mirns en in mijn arm terecht gekomen.
en in lelystad heb ik het laten hechten.(dag no claim)

p.s.  gelukkig hadden ze daar in mirns een mooie ehbo kist en behulpzame mensen (met dank aan de man in het droogpak die de boel netje`s heeft verbonden)

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #1 Oktober 04, 2010, 18:31:18
edit2Rapporteer  
Wow, wat voor bar was het? Dit moet je swinters niet met je droogpak aan gebeuren...

Sterkte er mee...
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #2 Oktober 04, 2010, 18:42:03
edit2Rapporteer  
met dank aan de man in het droogpak

Droogpak? Het was gisteren 22 graden! Ben ik toch benieuwd wat die man aantrekt als de temp. onder de 10 graden komt.....

Beterschap iig!
Rene.v.R

Berichten: 55
Antwoord #3 Oktober 04, 2010, 18:53:11
edit2Rapporteer  
Beterschap!

Gelukkig zijn er nog behulpzame mensen die zich realiseren dat ze dat uurtje (maximaal) kiten dat ze missen door andere mensen te helpen later ook nog in kunnen halen. Zij het op dezelfde dag of niet.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #4 Oktober 04, 2010, 20:17:15
edit2Rapporteer  
.(dag no claim)




Wat bedoel je hiermee
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Oktober 04, 2010, 20:37:38
edit2Rapporteer  
z'n zorgverzekering, eigen risico, lijkt me?
Phido

Geen avatar

Berichten: 19
Antwoord #6 Oktober 04, 2010, 20:57:48
edit2Rapporteer  
Wat een pech zeg;

Je bar gebroken en vervolgens komt 1 deel ook nog in je arm terecht.
Echt ongeloofelijk.

Hoe is het gebeurt?

martimor

Berichten: 1934
Antwoord #7 Oktober 04, 2010, 21:03:29
edit2Rapporteer  
Jeetje, wat een pech zeg.
Beterschap.

Ben wel benieuwd om welk merk bar het gaat.
#VENTIEL#

Berichten: 48
Antwoord #8 Oktober 13, 2010, 18:22:51
edit2Rapporteer  
-het is nu een week later de hechtingen zijn er na 5dagen uitgehaald .
ik ben de volgende dag wel gaan werken. ik heb er wel last van gehad maar het gaat de goeie kant op .ik denk over +/- twee weken weer te kiten

-het gebeurde met het terugsturen van 11 uur naar 1 uur

-het was een north bar en hij was zo scherp als een speerpunt (niet recht afgebroken) van het midden totaan het einde. dit is trouwens nr. 2 bij de eerste bar brak het eindstuk van plastic plus de stuurlijn.(dat ging goed)  maar ook al 2 keer het depower koord gebroken.dat gaat er heftig aan toe , de bar wordt dan gewoon uit je klauwen gerukt.(het beste is om een keer per jaar je depower te vervangen) tip eerst de lengte opmeten totaan je depower koort. dan boor je je tauw uit je chickenloop nieuw touwtje er door heen en gewoon een knoop erin leggen.en op de juiste lengte  maken. dit geldt voor de 2005\2006 bar zonder stopperbal.

ps:  koop om de twee jaar gewoon een nieuwe bar en geen tweede hands.-en na het kite op zee effe in een emmer zoet water gooie beter voor de lijnen en de bar. aluminium en gietaluminium roest zowiezo altijd maar zout maakt het alleen maar erger .

                   $ veel plezier op het water of daarboven ! $
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #9 Oktober 17, 2010, 22:26:36
edit2Rapporteer  
naja, je bent niet de eerste north gebruiker die dit (2x) heeft...
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.