Gopro hd alleen dan beter: Drift hd170

RobinGrave

Berichten: 56
November 27, 2010, 00:38:17
edit2Rapporteer  
Tegenwoordig kent iedereen de Gopro hd camera wel. Super chille camera, lekker licht, battery gaat lang mee enz.enz..

alleen het irritante aan deze camera is dat je niet kunt zien wat je filmt. Zo heb ik laatst de hele avond snowboardfilmpjes gemaakt met vocht op de lens. Best zonde!

Maar vandaag kwam ik deze camera tegen!!

De Drift HD170


Als ik naar de specificaties en opnames kijk lijkt het gewoon zelfde kwaliteit als de gopro.
Maar waarom is deze nou beter? Nou omdat er een mini lcd scherpje op zit.. zoom functie en er zit een afstandsbediening bij. Terwijl de kosten toch nagenoeg gelijk zijn als met de gopro

Ik heb alleen nog geen onderwaterhousing gespot, maar ik kan bijna niet geloven dat die er niet is.

nja meer heb ik eigenlijk niet te vertellen, iemand anders nog ervaring met deze cam?
 
Reflex

Berichten: 2313
Logs: 0 | 20 uur
Antwoord #1 November 27, 2010, 09:44:31
edit2Rapporteer  
Ding is waterdicht dus een case is niet nodig. Of je moet ermee willen duiken.

Persoonlijk vind ik dit ervan na even vluchtig te kijken:

Lens is van mindere kwaliteit dan de Go-pro.
Enkel 30fps, geen 60 fps (slowmotion)
Wat groot
LCD scherm is tijdens het filmen niet te gebruiken door de positie (bovenop de camera)
francesco90

Geen avatar

Berichten: 12
Antwoord #2 November 27, 2010, 12:30:44
edit2Rapporteer  

http://www.youtube.com/watch?v=W5v36v2zpqQ


daarin het verschil goed te zien bij de go pro komen de kleuren er toch iets beter uit...
Geelco

Berichten: 202
Antwoord #3 November 27, 2010, 19:13:39
edit2Rapporteer  
Als je je video edit, kan je met amper een paar klikken de kleuren gelijk krijgen, dus daar zal het absoluut niet aan liggen.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #4 November 27, 2010, 19:29:10
edit2Rapporteer  
die drift heeft wel minder flag-distortion en is minder schokgevoelig. De Gopro is ook aardig goed in schokgevoeligheid, maar die contour is een ramp.
Die drift heeft ook een wijdere lens

Goed filmpje! thx voor die post
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.