> Cameraman <

bikiniisuit
Gast
December 11, 2010, 14:26:58
edit2Rapporteer  
Man met board op t water is ....sensueel. Hij heeft kracht lenigheid en gebruikt zn intuïtie vlak voor zn trick. Vooral dit punt heeft sensatie en kun je met n close up perfect vastleggen. Je vergroot in beeld wat hij op dat moment voelt omdat je weet dat hij die spanning opbouwt. Springt hij, dan gebruik je de techniek van je camera (in/uitzoomen), de hoek van een andere camera in de lucht of tussen de lijnen. Neerkomen is n ander spannend moment waarbij je inzoomt, t gezicht/ de doffe splash met t water.


http://vimeo.com/16053596


Vooral waveriden is n genot om vast te leggen. Het maakt niet of hij lang, dik, dun, oud  is als hij zijn spieren beheerst gebruikt. Vooral de focus bij de heup als hij de draai bewegingen maakt vind ik mooi en aantrekkelijk. Kitesurfen is dus meer dan wat je met t blote oog ziet. T vertelt t verhaal over hoe je je lichaam gebruikt, je spieren en hoe je je techniek kunt verbeteren.

Bij laatste bezoek aan Brasil stond ik verveeld te wachten…PFFF paspoort controle. Een jongen kwam recht op mij af. Begon te praten. Keek redelijk strak in mijn ogen. Ik werd minder nerveus toen hij over zn beroep vertelde. In t vliegtuig liep ik naar m toe, praatten wij door. Hij was close friend en cameraman van Hadlow, reisde de hele wereld af. Hij vertelde dat je alleen je techniek verbetert door zoveel mogelijk te filmen, en bij t afspelen KRITISCH durven kijken hoe je t beter kunt doen. Enjoy! 

http://www.youtube.com/v/xzNo2Z1MncA

Editen
Editen is n verhaal apart. Thijs Vrij –vind ik- = een meester! De editor vertelt t verhaal over kitesurfen. De beleving, natuur om je heen: kou,warmte,zon, guur. Kleuren die spreken. Je hele beleving van t kitesurfen. Schoonheid, Lelijkheid. Snelle en langzame beelden gebruikt hij om dit effect te versterken. Licht in n foto/film is zo n beetje t belangrijkste. Hij beheerst dit, en hoe! Zijn short films zijn van een nwe orde. Ik heb ze gepost op diverse forums in t buitenland en de reacties: stoere kiters die r stil van werde... hihihihi

Ik surf t web af naar nog meer moois...
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #1 December 11, 2010, 14:53:04
edit2Rapporteer  
Goed stukje Bikinisuit!


Toch een paar opmerkingen (ik doe het hier om meer mensen deze fouten maken):
- geen capslock titels
- om youtube/vimeo te embedden hoef je alleen de link maar te plakken
- we hebben een edit knop, dus als je aanvullingen hebt op je geschreven stuk edit dat dan in plaats van 10 nieuwe reacties eronder te plaatsen.
bikiniisuit
Gast
Antwoord #2 December 11, 2010, 22:32:38
edit2Rapporteer  
Goed stukje Bikinisuit!


Toch een paar opmerkingen (ik doe het hier om meer mensen deze fouten maken):
- geen capslock titels
- om youtube/vimeo te embedden hoef je alleen de link maar te plakken
- we hebben een edit knop, dus als je aanvullingen hebt op je geschreven stuk edit dat dan in plaats van 10 nieuwe reacties eronder te plaatsen.


Goede opmerking evan,

Misschien "ze" /ik toch een bakkie kh inburgerings cursus bij je komen drinken.
Snap t wel. Van mijn kant, lees gemiddeld zo n 12 forums in 5 verschillende talen en ze hebben ieder hun eigen regels en gebruiksaanwijzingen. Vind t lastig dit te onthouden. Daarom ram ik t erin ( jouw ergernis) Fotos plaatsen - over "techniek" gesproken blijft n hel. Op elk forum. En was t maar klik en paste. Niet hier, lukt wel op andere forums. Zelf maakt t mij niet uit. Sorry dat ik zo lastig ben.

Wat fototjes films betreft. Vind veel van de kite films saai.  je camera kun je ook voor andere doelen gebruiken. Je hoeft echt geen prof te zijn. Mijn post heeft als enige mening : gebruik die camera om je techniek en stance te verbeteren. sorry guys maar sommigen staan als een baboon op dat board, vergelijk t met snowboarden. Je ziet wie goed les heeft gehad of de uren erin gestopt heeft. Mijn ogen gingen open toen ik die fotograaf ontmoette. Maar ieder zn eigen mening, varen is varen, baboon or no baboon zou dave zeggen. 

 

   
Tim_GTS5

Berichten: 2818
Antwoord #3 December 11, 2010, 23:16:30
edit2Rapporteer  
Tja sommige mensen hebben het of niet bikiniisuit, zie soms ook kiters waarvan ik denk dat wordt nooit wat.

Het is zeker goed om beelden van jezelf te maken zodat je jezelf kan verbeteren, wat ik altijd doe als ik iets nieuws wil leren is stap voor stap in me hoofd alles visualiseren en meestal heb ik het in 1 dag/kitesessie wel geleerd.

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.