Kite op Texel

Joost

Berichten: 1318
Augustus 02, 2004, 12:46:16
edit2Rapporteer  
Aloha,
Ik ga 9 aug naar texel om daar nog te genieten van mijn vakantie die bijna voorbij :'(. Nu vroeg ik me af hoe het met kite daar is waar je mag kite, heb je er een vergunning voor nodig, hoe is met de stroming, ect. Nu nog hopen dat daar wel genoeg wind is.
ErikB

Berichten: 876
Antwoord #1 Augustus 02, 2004, 12:52:21
edit2Rapporteer  
http://www.kitehigh.nl/showspot.php?s=texel_kitesurf_locatie_spot

Kijk hier ff

Texel is wel leuk probeer om een downwinder te maken met NW dan van paal 28 naar paal 17(11 Km).  8)
s.sander
Gast
Antwoord #2 Augustus 02, 2004, 12:54:14
edit2Rapporteer  
Aloha,
Ik ga 9 aug naar texel om daar nog te genieten van mijn vakantie die bijna voorbij :'(. Nu vroeg ik me af hoe het met kite daar is waar je mag kite, heb je er een vergunning voor nodig, hoe is met de stroming, ect. Nu nog hopen dat daar wel genoeg wind is.
s.sander
Gast
Antwoord #3 Augustus 02, 2004, 13:00:00
edit2Rapporteer  
Aloha,
Ik ga 9 aug naar texel om daar nog te genieten van mijn vakantie die bijna voorbij :'(. Nu vroeg ik me af hoe het met kite daar is waar je mag kite, heb je er een vergunning voor nodig, hoe is met de stroming, ect. Nu nog hopen dat daar wel genoeg wind is.
hoi je mag bij ons officieel alleen kiten tussen paal 9 en 12 en paal 17 en 18 en op de waddenzee bij het surfstrandje dijkmanshuizen.
verder word er gekite op paal 16 en paal 21 daar word het volgens mij wel gedoogt  ikzelf ben vaak op paal 9 of paal 16.
een vergunning is niet nodig en voor de stroming moet je maar even vragen aan iemand die daar is.
misschien komen we mekaar tegen idergeval veel kite plezier en inderdaad hopen op wind,we wachten alweer twee weken nu.
grtzz sander
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.